scrambled eggs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Sisley

Det bliver altså ikke det samme, som når det er frisklavet - sorry! Håber I finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

TbCp

AnneBJ skriver:

Min familie ÆLSKER røræg, så jeg lavede af 30 Medium æg, til 10 personer. Der blev en lille rest, så det passede egentlig ok.

Jeg brugte 1 tsk mælk pr. æg - sådan ca. og så ingen salt og peber. Rørte det sammen i en skål, hældte i en teflon bradepande og så bare i ovnen. 200 grader. Baconen var også stegt i går aftes (det samme med brunch pølserne hvis vi havde haft nogle) og blev lagt ved røræggene da det blev i ovnen. SÅ nemt! Gentager helt sikkert succesen på torsdag når jeg får brunchgæster

Kanon!

1000 tak, det er sådan det bliver lavet her, så jeg ikke stresser helt lørdag morgen

Anmeld

10. maj 2010

AnneBJ

TbCp skriver:

Kanon!

1000 tak, det er sådan det bliver lavet her, så jeg ikke stresser helt lørdag morgen

Om det smager ligeså godt er jo smag og behag, men jeg vil også fremover lave det på den måde. Det er et rigtig godt sted at spare tid efter min mening God fornøjelse med det!

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

AnneBJ skriver:

Om det smager ligeså godt er jo smag og behag, men jeg vil også fremover lave det på den måde. Det er et rigtig godt sted at spare tid efter min mening God fornøjelse med det!

Det bliver ihvertfald det de får... så må de lade være at spise det hvis det ikke er godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.