Argh svigermødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

saxa

Chalala85 skriver:

Hvor er det trist i skal have sådan et forhold. Det er jo slet ikke der man gider bruge sit overskud. Jeg synes også 3 gange på 5 mrd er meget meget lidt!!

Mit forhold til mine svigere kunne ikke være bedre. Vi ser dem ret ofte, i gennemsnit 2 gange om ugen. Jeg snakker med min svigermor et par gange om ugen over sms eller tlf. Udveksler opskrifter osv. Min svigerfar en bare en skøn mand, han hjælper med alt hvad han kan og er der altid med nogle kloge ord. Jeg ville ikke bytte dem for noget i verden.

De har taget godt imod mig og min søn, de ser min søn som deres barnebarn og har ham gerne på weekend hvor de hygger.

Det er sådan et forhold jeg håber jeg altid vil have til dem. De betyder inderligt meget for mig.

Som sagt ud af min mund.. Det er jo dejligt at have et godt forhold til svigerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Chalala85

saxi skriver:

Som sagt ud af min mund.. Det er jo dejligt at have et godt forhold til svigerne..

Det er nemlig super dejligt.

Anmeld

8. maj 2010

Shibby

Jeg har ingen svigerforældre..

Begge peters forældre er døde..

Men til resten af familien er det godt sofare

Anmeld

8. maj 2010

klmf

MNielsen: Det har jeg nemlig også tænkt! derfor jeg har gjort så meget ud af at sige hun endelig bare skal komme... Men så snakkede jeg med min svigerinde som fortalte, at deres mor egentlig heller ikke kommer så meget ned til dem - og det er da trods alt hendes datter.

Øv, kan så godt lide hende og synes det er så ærgerligt hun går glip af så meget! Hvis hun fortsætter den her stil, så kommer hun jo ikke til at lære ham særlig godt at kende...

Måske er man også bare så selvcentreret, at fordi man selv synes man har sat den absolut skønneste skabning i verden, så skal alle også synes det og interessere sig for det

Anmeld

8. maj 2010

oo

begge mine svigerforældre er døde, Sørens far da Søren var 16 og hans mor for to år siden, såe de er ikke det store problem

Søren har så 3 søskende der alle er minimum 20 år ældre end ham og det gør da samværet en anelse kompliceret, for de er jo et helt andet sted i livet end os og vi ender altid med at sidde med de store af deres børn som er i starten af tyverne istedet. Søren har ikke haft et nært forhold til sine søskende som barn heller, såe... der er noget jalousi fra dem mod ham som jeg ikke rigtig forstår. vi ser dem ikke ret meget, kun når der er et eller andet stort der skal fejres. Den ældste søster ringer en gang hver anden måned eller sådan noget, så de er ikke ret meget inde i billedet. De bor jo desuden allesammen i jylland, primært nordjylland, så de har altid været meget langt fra os.

heldigvis har jeg også 3 søskende og dem har vi et rimeligt tæt forhold til allesammen, de får jo desuden børn i samme aldersgruppe som vores og så er min mor og hendes mand de eneste bedsteforældre, så tiden bliver brugt sammen med dem istedet

Anmeld

9. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min svigermor + kæreste bor på den anden side af vejen, og svigerfar bor i den anden ende af vores lillebitte by. Jeg ser svigermor hver anden uge i gennemsnit - nogle uger mange gange, andre gange kan der gå 2-3 uger før vi ses. Svigerfar kommer for 1-2 gange om ugen. De er nogle dejlige mennesker og svigermutter er min mor nr. 2 og på mange områder min go-2-girl

Anmeld

9. maj 2010

9510

Vores svigerforældre bor 200 km fra os, de har desværre kun set bassen 2 gange på 8 måneder, vi føler lidt at de har mistet intressen for os, hvilket er meget sørgeligt for vores store pige på snart 9 år,,

Men hun og bassen får dækket deres behov for bedster ind hos mine forældre som bor 15 minutter væk fra os

Og min mand har valgt at sige at det jo er deres tab og ikke vores, at de går glip af vores dejlige unger

Anmeld

9. maj 2010

TbCp

Jeg har de dejligste svigerforældre.

De bor dog ca. 1 1/2 times kørsel fra os men synes alligevel vi ser dem ofte.
Min mand har 3 søskende som alle har ægtefæller og tilsammen er der 8 børnenebørn. Der bliver holdt fødselsdag for ALLE, både min mands søskende, deres ægtefæller og alle børnebørnene og når vi er så mange bliver det jo alligevel til en del fødselsdage så der ses vi.
Vi kan også godt finde på at smutte ned forbi til en kop kaffe og skal de passe Liva bliver vi som regel altid 1-2 timer og snakker lidt.

Så jeg synes vi ser en hel del til dem, så det er jo heldigt nok jeg er glade for dem

Anmeld

9. maj 2010

june1987

jeg ser min svigermoder indimellem til fødselsdage osv. 

vi kan ikke finde ud af andet.. hun har alt for travlt med hendes liv

Anmeld

9. maj 2010

Corn

Jeg er ikke super vild med svigermor og svigerfar har en tendens til at tro at vi vil høre hans mening om alt hvad vi gør....

Men jeg er glad for svigerfar og han er altid klar med en hjælpende hånd og ringer vi, er han her straks.

De bor halvanden km væk, og de overrender os ikke. Faktisk ser svigermor ikke sine børnebørn mere end ca en gang om mdr, selvom hun kan fortælle om dem i timevis... Engang imellem ringer hun og brokker over at hun ikke har set dem længe, og i starten sprang vi afsted til dem. Men nu siger at vejen frem og tilbage er lige lang, så hun kan jo bare kigge forbi, hvis der er noget hun vil. Så hun virker interesset hvis altså bare hun får dem serveret...

Min mor der bor 40 minutters kørsel væk, ser vi ca en gang om ugen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.