begge mine svigerforældre er døde, Sørens far da Søren var 16 og hans mor for to år siden, såe de er ikke det store problem 
Søren har så 3 søskende der alle er minimum 20 år ældre end ham og det gør da samværet en anelse kompliceret, for de er jo et helt andet sted i livet end os og vi ender altid med at sidde med de store af deres børn som er i starten af tyverne istedet. Søren har ikke haft et nært forhold til sine søskende som barn heller, såe... der er noget jalousi fra dem mod ham som jeg ikke rigtig forstår. vi ser dem ikke ret meget, kun når der er et eller andet stort der skal fejres. Den ældste søster ringer en gang hver anden måned eller sådan noget, så de er ikke ret meget inde i billedet. De bor jo desuden allesammen i jylland, primært nordjylland, så de har altid været meget langt fra os.
heldigvis har jeg også 3 søskende og dem har vi et rimeligt tæt forhold til allesammen, de får jo desuden børn i samme aldersgruppe som vores og så er min mor og hendes mand de eneste bedsteforældre, så tiden bliver brugt sammen med dem istedet 
Anmeld