De kan både være en guds gave eller en pest! Heldigvis er det ofte ikke så sort/hvidt, men mere nuanceret...
Min svigermor er rigtig sød når vi er sammen med hende - hvilket jeg (believe it or not) faktisk synes sker for sjældent! Vi har vores lillemand på 5 måneder og hun har set ham 3 gange. Det synes jeg bare ikke er ret meget... Hun bor 45 minutter væk og har bil. Hun går i skole lige nu og har relativt meget fritid. Det er heller ikke sådan at hun ringer særlig tit og spørger hvordan det går med os og min kæreste ringer vist efterhånden ikke så meget til hende mere, for han føler vist at hun har nok i sig selv og sit eget liv. Kan bare ikke forstå det, når vi er sammen er hun meget interesseret i bobsen, men det er så også bare det. Synes det er synd for min kæreste, han er bare så stolt og vil så gerne dele vores glæde med hans familie... Øv altså.... Heldigvis er farfar og bonusbedste supermeget på banen og vi er også tit ovre ved dem
Hvordan er jeres forhold til jeres svigerfamilie? Ser I dem for meget, for lidt, tilpas??
Mine er en del oppe i årene. De bor i køge (bor selv i Slagelse) og da vi ikke har bil, får vi ikke besøgt dem så meget som vi kunne ønske.
Min kæreste har aldrig besøgt dem særlig meget, og ofte følt at de blandede sig for meget - dertil skal det også siges at de ikke forstår at det kan være svært at få arbejde og kan køre i det i en time, når man er der 
Men de er heldigvis blevet meget bedre til det, og min kæreste og jeg er blevet bedre til at stå sammen og "forsvare."
Nu er der så bebs på vej, og det gør at vi ser dem lidt mere plejer idet vi invitere dem når vi har været til scanning, da vi skulle fortælle det og nu hvor der skal ordnes have ( min svigerforældre går meget op i haver
)
Min svigerfar kan være enormt hård ud ad til, indtil man lige lærer ham at kende og giver igen. Man kan sige han er sjællænder med stort S. Men en god mand.
Og vi nyder det alle 4 - hvilket tydeligt ses 
Håber på at se dem endnu mere, når ham den lille er kommet til verden 
Har ikke selv familie omkring mig, så det at mine svigerforældre holder af at mødes med os og være en del af vores liv betyder enormt meget 
I disse dage ser vi dem ca. 1 gang i måneden, men før graviditet og uden for højtider nok mere hver 3. måned..
Så det er super dejligt, det ændre sig lidt nu.
3 gange på 5 mdr. er heller ikke meget når i har jeres søn, men tænker lidt om hun måske kan føle at i hellere vil se svigerfar/hendes eksmand og hans kone?