nu skal jeg prøve noget nyt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jeg vil gå op og kopiere din lur nu, så, for jeg er immervæk døsig og irritabel (jeg har sagt til Søren han skal til lægen og have skyllet sine ører fordi jeg skal gentage alting og det driver mig virkelig til vanvid) 20 min?

sover du endnu trine?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

oo

Milka skriver:

sover du endnu trine?

neeej...jeg brugte 25 min på at udtænke et vægtæppe jeg vil have lavet til babyen! ih! så jeg fik ikke sovet og nu er jeg endnu mere gnaven og umedgørlig end tidligere, så Søren lister rundt (og fortryder vist lidt han ikke tog imod Karls invitation til at komme til Esbjerg og drikke øl)

Anmeld

8. maj 2010

msax

Det kunne godt være jeg skulle have nøjes med de 20 min - kom til at sove næsten 2½ og syntes stadig mit hovede er temmelig tungt.

Har nu lavet lidt kaffe og håber det lige kan give energi til en side mere på specialet. Også må jeg få lidt aftensmad - salat med hytteost og fiskefrikadeller

Anmeld

9. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

neeej...jeg brugte 25 min på at udtænke et vægtæppe jeg vil have lavet til babyen! ih! så jeg fik ikke sovet og nu er jeg endnu mere gnaven og umedgørlig end tidligere, så Søren lister rundt (og fortryder vist lidt han ikke tog imod Karls invitation til at komme til Esbjerg og drikke øl)

du må lære at tømme hovedet for tanker når du lægger dig til at sove!

nu skal jeg have min powernap for i dag forresten var jeg i aftes superfrisk, det plejer jeg ikke at være. det må være pga miniluren

Anmeld

9. maj 2010

TbCp

Det er da fantastisk det virker!

Jeg kan godt sove både 2 og 3 timer til middag.... har lidt svært ved at vågne men når jeg lige har fået en kop kaffe eller to er jeg rigtig frisk, så jeg kan godt tage de lange lure

Jeg kan forøvrigt altid falde i søvn i løbet af 5... max. 10 min... jeg eeeeelsker at sove

Anmeld

10. maj 2010

oo

nu fik jeg afprøvet luren idag - og den VIRKEDE! lige da uret ringede havde jeg bare lyst til at vende mig om og snorke videre, men jeg tog mig i det og fik læst de sidste 40 sider af læseplanen for idag i eet rap. og ja, her til aften er jeg i meget bedre humør end ellers

Anmeld

10. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nu fik jeg afprøvet luren idag - og den VIRKEDE! lige da uret ringede havde jeg bare lyst til at vende mig om og snorke videre, men jeg tog mig i det og fik læst de sidste 40 sider af læseplanen for idag i eet rap. og ja, her til aften er jeg i meget bedre humør end ellers

super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.