nu skal jeg prøve noget nyt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Milka

jeg er simpelthen så træt for tiden har de sidste par daget sovet til middag når pigerne sover og er vågnet tre timer senere , tung i hovedet og i dårligt humør resten af dagen!

der er noget om at en kort lur på 10-15 minutter skulle gøre underværker, så det vil jeg prøve nu! bare lige et hurtigt dyk ned i underverdenen og op til overfladen igen

godnat ladies

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

msax

hvis det virker så giv lige et positivt referat

Og sov godt

Anmeld

8. maj 2010

Ida.

I praxis for noget tid siden var der et tema om søvn - og en lur er allermest effektiv, hvis den er på PRÆCIS 20 min - og ja det virker faktisk! Jeg er ofte meget mere frisk efter 20 min, end hvis jeg f.eks. har boblet i 1 time!!

Anmeld

8. maj 2010

Ni-ko-li-ne

skriv endelig om det virker:0)

det tror jeg jeg vil til at prøve også så:0)

Anmeld

8. maj 2010

Milka

det var underligt! føltes som jeg ikke nåede at falde i søvn men det gjorde jeg fordi pludeslig ringede uret og jeg kunne mærke jeg havde været væk. føler mig slet ikke tung i hovedet!

Anmeld

8. maj 2010

Milka

wow føler mig faktisk ret frisk!

Anmeld

8. maj 2010

oo

jeg vil gå op og kopiere din lur nu, så, for jeg er immervæk døsig og irritabel (jeg har sagt til Søren han skal til lægen og have skyllet sine ører fordi jeg skal gentage alting og det driver mig virkelig til vanvid) 20 min?

Anmeld

8. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jeg vil gå op og kopiere din lur nu, så, for jeg er immervæk døsig og irritabel (jeg har sagt til Søren han skal til lægen og have skyllet sine ører fordi jeg skal gentage alting og det driver mig virkelig til vanvid) 20 min?

jeg regnede med det ville tage mig 5-10 min at falde i søvn så jeg stillede uret til 25 min senere

Anmeld

8. maj 2010

oo

Milka skriver:

jeg regnede med det ville tage mig 5-10 min at falde i søvn så jeg stillede uret til 25 min senere

coolio

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Så godt i programmet praxis, at denne her direktør, skulle til at powernappe hver dag, så han kun behøvede 3-4 timers søvn hver nat. Han sov vist 2 x 20 min. hver dag..............og kunne så holde skuden ovenvande, med de 3-4 timer om natten.

Har også bemærket, at de dage hvor jeg bare snupper en bette lur på 20-30 min. der er jeg mere frisk end hvis jeg har sovet længere...............eller lad mig lige omformulere det..............jeg er lidt mindre udmattet, end hvis jeg sover 2 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.