Indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Ranarupta

KaMa skriver:

Sikke en forskrækkelse og øv øv med den sukkersyge. Skal du så blive på hospitalet?

Det er i hvert fald godt at du er så langt henne :-)

Ja, jeg priser mig også lykkelig for, at jeg er så langt i graviditeten og at tilvækstscanningen i tirsdags viste, at Bønne vejer 43% (!) mere end gennemsnittet. Det er selvfølgelig et resultat af sukkersygen, men så har han i det mindste noget at stå imod med, hvis nu det hele skulle udvikle sig.

Jeg skal nok ikke være her mere end nogle dage, hvis altså prøverne forbliver fine. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Ranarupta

Anke skriver:

Åh nej dog!! Det lyder godt nok ikke sjovt.

Men hvor er det dejligt, at lille Bønne har det godt!!

Så skal du tage den med ro fra nu af, eller?

Ja, sygeplejerskerne kigger skævt til mig, når jeg lige er oppe at gå lidt, men ryggen kan simpelthen ikke klare at jeg ligger ned hele tiden... 

Anmeld

7. maj 2010

Marco2

Åhh det er da noget trælst noget. Ikke noget man har brug for i en graviditet. Men heldigvis er du langt i forløbet nu, hvis det skulle udvikle sig så h*n skal ud inden længe.

God bedring med dig.

AG

Anmeld

7. maj 2010

Vial

Ranarupta skriver:

Ja, jeg priser mig også lykkelig for, at jeg er så langt i graviditeten og at tilvækstscanningen i tirsdags viste, at Bønne vejer 43% (!) mere end gennemsnittet. Det er selvfølgelig et resultat af sukkersygen, men så har han i det mindste noget at stå imod med, hvis nu det hele skulle udvikle sig.

Jeg skal nok ikke være her mere end nogle dage, hvis altså prøverne forbliver fine. 

Hold da op en basse! Men bestemt et "luksus problem" på nuværende tidspunkt.

Hvor er det godt, at alt blev opdaget i tide og godt de holder øje med jer nu.

Stort kram fra mig

Anmeld

7. maj 2010

Ranarupta

Marco2 skriver:

Åhh det er da noget trælst noget. Ikke noget man har brug for i en graviditet. Men heldigvis er du langt i forløbet nu, hvis det skulle udvikle sig så h*n skal ud inden længe.

God bedring med dig.

AG

Tak

Anmeld

7. maj 2010

Ranarupta

KaMa skriver:

Hold da op en basse! Men bestemt et "luksus problem" på nuværende tidspunkt.

Hvor er det godt, at alt blev opdaget i tide og godt de holder øje med jer nu.

Stort kram fra mig

Ja, det er vi også glade for! 

Og håber også, at alt flasker sig for dig og dine guldklumper!

Kram.

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

Puh ha, blev helt bekymret da jeg så din overskrift og begynde at læse!! Men det lyder jo som om der er kontrol over det trods alt og at jeres lille nok skal klare det fint uasnset om han/hun kommer før tid eller ej!

Jeg håber du snart kommer hjem og at den dumme svangerskabsforfigtning giver fortabt så I ikke skal tænke på det

Anmeld

7. maj 2010

Mettemus

Nej øv da! Et kram er på vej herfra!

Anmeld

8. maj 2010

lululupo

puhhhh ordentlig omgang..... Vigtigst af alt at bønne har det godt..... Gra sukkersygen skal du nok hurtigt komme over, min veninde fik det, og blev sat igang 2 uger før, ellers har der ingen mén været, hverken hos hende eller lillepigen Så op med humøret, det skal nok gå, jeg selv har lige fået 6 kilo ekstra som er ren væske

Anmeld

8. maj 2010

AWO

Ranarupta skriver:

Ja, sygeplejerskerne kigger skævt til mig, når jeg lige er oppe at gå lidt, men ryggen kan simpelthen ikke klare at jeg ligger ned hele tiden... 

Det er da også for dårligt, at du ikke bare pænt kan blive liggende hele dagen!!

Godt, det blev opdaget nu, så der kan tages hånd om det, og resten af graviditeten forhåbentlig kan gå, som den skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.