Tullen85 skriver:
Måske det er værd at prøve, han fik også færdigbla. den første uge, og der var intet problem... Prøver lige et par dage mere, og så må jeg prøve det...
Prøvede vælling igår, det var bestemt ikke et hit... Skal bare ha noget mere i ham. Han er i forvejen lille, og har kun taget 200 g på den sidste månede... 
Nikita gad bare heller ikke vælling, hun kiggede virkeligt bebrejdende på mig når jeg gav hende det..
Jeg syntes tit det kommer lidt i ryk med den vægt.. men jeg fandt ud af at Nikita slet ikke havde fået nok i min mælk og begyndte faktisk på grød da hun var lidt over 3½ mdr. gammel, da sundhedsplejesken vurderede at det kunne jeg lige så godt.. og nam nam nam det var godt og så tog hun fint på (men hun var jo også en basse i forvejen, så det var ikke et problem som sådan) men hun havde skreget så meget, og ja havde jo været sulten, så det var en god beslutning dengang..
Jeg troede faktisk ikke rigtig der var forskel på pulver og frdig (plus den færdige er dyrere) så jeg håbede da på at hun gad pulver, men endte altid med at måtte give hende bryst.. jeg brugte nok over en uges tid for at se om hun ikke gad det inden jeg skiftede over..
Held og lykke med det.. 
Anmeld