Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen altså.. Du imponerer sq mig hver gang..!
Kender ingen der kan lave kager som dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anasmor skriver: Gaia bliver 2 år i morgen, og eeelsker Bamse og Kylling... Og så SKULLE hun da have en B&K kage
Gaia bliver 2 år i morgen, og eeelsker Bamse og Kylling... Og så SKULLE hun da have en B&K kage
Rigtig flot. Og Bamses farve er lige i oejet. Ligesom det er altsammen.
hi hi..... jeg skriver helt sikkert til december når Nikoline fylder to....
kan du i øvrigt lave en kage uden æg? og lecitin fra æg?
Den er bare super flot!! Er dybt inponeret over alle dine kager og dine evner!!
ka-ri-na skriver: hi hi..... jeg skriver helt sikkert til december når Nikoline fylder to.... kan du i øvrigt lave en kage uden æg? og lecitin fra æg?
Det skal forklares nærmere.. Lecitin ?... kender en opskrift på en kage uden æg, men har ikke afprøvet den, så ved ikke hvordan den smager... men vil da gerne give det en chance
Anasmor skriver: Det skal forklares nærmere.. Lecitin ?... kender en opskrift på en kage uden æg, men har ikke afprøvet den, så ved ikke hvordan den smager... men vil da gerne give det en chance
Det har jeg ikke prøvet før...
Kender kun opskrifter med æg, men hvis du har en opskrift du VED er god, så send den endelig.. er mere usikker på fyldet.. for det der Lecitin, kan vel gemme sig i hvad som helst ?
Du er bare genial til det med modellering!!!... Du må simpelthen være pædagog eller formningslærer eller noget i den stil...!!
Nix.. jeg er hjemmehjælper
nu glæder jeg mig endnu mere til Lauras kage
Du er simpelthen for vild!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128