Bamse og kylling :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.446 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Anasmor

Gaia bliver 2 år i morgen, og eeelsker Bamse og Kylling... Og så SKULLE hun da have en B&K kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

quity

Du er simpelthen for god

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

det er den fineste børne kage jeg nogensinde har set...
Den er virkelig flot og go...
Det kan være jeg engang låner lidt inspiration

Anmeld

7. maj 2010

Nemesis

Det er SÅ vildt! Der findes ikke flere flotte, rosende, anerkendede ord til dig!

Manden min er iøvrigt enig med mig i, at du ikke burde lave andet.

Når jeg nu har lært en vigtig lektie ang tørring, hvor længe har Bamse og kylling så tørret?? og de store bogstaver, triller du dem som pølser og former eller?? og hvor længe skal de tørre?? Puter du tylose i?

UPS så fik jeg da liiige spurgt lidt.

:-) Sisse

Anmeld

7. maj 2010

Pige2009

Stinna, for faen... Du overgår dig selv gang på gang

Anmeld

7. maj 2010

LISBETH:-)

Ja, så har du jo gjort det igen :-)

Min datter elsker også bamse og kylling. Ville ønske jeg kunne give hende sådan en kage, men jeg fungere altså bare ikke så godt med det der modellering. Jeg synes altid mine ting klasker sammen!!!

for den MEGET flotte kage

Anmeld

7. maj 2010

Dot D

Anasmor skriver:

Gaia bliver 2 år i morgen, og eeelsker Bamse og Kylling... Og så SKULLE hun da have en B&K kage

Hvor er den god. Jeg er også blevet spurgt om jeg kan lave en Bamse og Kylling kage, men det er desværre mens jeg er på ferie, så vi er blevet enige om, at jeg laver Bamse, Kylling (og måske Ælling) også Bamses hus i fondant til hende, det kan jo gøres på forhånd. Så må hun selv bage en kage og sætte det på

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Ihh hvem der bare ku lave sådan nogle flotte kager

Anmeld

7. maj 2010

nannanadja

ej nej for pokker da nu gør du det igen... det er simpelhen for vild--- hold da kæft, undskyld mit sprog men det er for vild hvad du kan....

min søster er autis og det bedste i  verden for hende er bamse og kylling selvom hun er 21år så ved hun ikke noget bedre en dem.. hvad ville det koste hvis jeg bestile sådan en bamse og kylling kage hos dig med løn og det hele... min mor kunne hente det dagen i forvejen hvis den kan holde sig?

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Hvor er den bare flot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.