kan nyfødte passe 56?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Mor til L&S

Liva svømmede i str 56 da hun blev født - hun passede str. 50! Her 5 1/2 uge efter bruger hun stadig str 50 og 56

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Risen

mayapigen skriver:

Hej piger.

Kan "alle" nyfødte passe størrelse 56, når de lige kommer ud? Jeg vil nemlig gerne købe nogle sæt rigtig flot tøj, til hans første dage på patienthotellet - hvor vi også får gæster. Jeg ved godt han kan være mindre end 56, men det jeg frygter mere, er at han er for stor til det, hvis jeg køber nogle sæt... Hvad gjorde i og kan jeg godt då ud og købe et par str. 56?

Kram Maya (uge 35)

fantastisk du spørger, ville selv have gjort det om en uges tid, men du kommer mig hele tiden i forkøbet .. 

Anmeld

7. maj 2010

Liljesilas

Mor til David skriver:

Jo han skal have en hue på

Min svømmede helt vildt i det sæt jeg havde taget med i str 56 - men han var også kun 49 cm

Okay så er det godt jeg har lidt i 50, hvis han skulle være en lille baby. Jeg har en hue i str. 45 og en i 60, tror du den i 45 er for lille? (en jeg fik af svigermor)  

Anmeld

7. maj 2010

louise8723

mayapigen skriver:

Okay så det behøver ikke at have en betydning? Så kan jeg trygt købe et par sæt i 56, så han er fin til hans første dage..

mht str. så passer str efter cm.. men selv om dit barn måske er 53c, vil det stadig kunne passe tøjet.. da str er udregnet fra skylder til fødder

Anmeld

7. maj 2010

LinLin

mayapigen skriver:

Okay så er det godt jeg har lidt i 50, hvis han skulle være en lille baby. Jeg har en hue i str. 45 og en i 60, tror du den i 45 er for lille? (en jeg fik af svigermor)  

Det kommer jo an på hvor stort hans hoved er David var lille men havde et stort hoved (har han stadig )

Bare tag begge to med !

Anmeld

7. maj 2010

Liljesilas

Risen skriver:

fantastisk du spørger, ville selv have gjort det om en uges tid, men du kommer mig hele tiden i forkøbet .. 

Haha det er jo heller ikke nemt var Jeg var igang med at pakke tasken, og så kom jeg til at se, at alt det tøj jeg havde købt, næsten kun var i 62 og op. Så inden jeg køber mere i 56, måtte jeg lige høre, om de ikke godt nok var så små..

Anmeld

7. maj 2010

saxa

mayapigen skriver:

Hej piger.

Kan "alle" nyfødte passe størrelse 56, når de lige kommer ud? Jeg vil nemlig gerne købe nogle sæt rigtig flot tøj, til hans første dage på patienthotellet - hvor vi også får gæster. Jeg ved godt han kan være mindre end 56, men det jeg frygter mere, er at han er for stor til det, hvis jeg køber nogle sæt... Hvad gjorde i og kan jeg godt då ud og købe et par str. 56?

Kram Maya (uge 35)

Min datter kunne KUN passe str.56 og det var i meget kort tid - men hun var også 54cm og 4020g da hun kom til verdenen

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Min lille dreng er nu ved at vokse ud af str 56 - han blev otte uger igår.. Han svømmede i det da han var helt ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.