Kløe og sovende hænder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Mai-pigen

Ansemusen skriver:

Ja tak, kunne også godt undvære det. Har ikke sovet ordentligt om natten i månedsvis. Rigtig træls! Nu er det heldigvis snart slut. Men god sammenhængende søvn får jeg næppe *griner*

God bedring med det hele, jeg håber virkelig din eksem forsvinder når du har født, for Psoreasis er i den grad mere end rigeligt! Det gør jo ondt og klør.

Ja, det er det da bestemt, men nej.. det er da rigtigt, kan se du har termin lige om hjørnet.. Har også set nogle antydninger til at du har født.....

Så bliver du snart holdt vågen af noget meget mere livsbekræftende en sovende hænder og kløe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Ansemusen

Mai-pigen skriver:

Ja, det er det da bestemt, men nej.. det er da rigtigt, kan se du har termin lige om hjørnet.. Har også set nogle antydninger til at du har født.....

Så bliver du snart holdt vågen af noget meget mere livsbekræftende en sovende hænder og kløe....

Jeg har desværre ikke født endnu, har termin imorgen og er ved at gå TIL af utålmodighed!!!!!

Anmeld

13. maj 2010

Mai-pigen

Det kan jeg godt forstår, er vidst ganske naturligt når man er så tæt på... Syntes jeg at jeg kan mindes....

Anmeld

13. maj 2010

klmf

Hej

Jeg havde også karpaltunnelsyndrom i min graviditet og det kurerede min kiropraktor

Nu er det desværre vendt tilbage i en slemmere version (pga. belastning fra at bære rundt på ham), men det håber jeg også kiro kan behandle...

Det er rigtig træls med gener - kan nok ikke sige andet end at lige pludselig ligger du med en skøn lille unge og har slet ikke tid til at tænke på andet

Den største lykke (Det meste af tiden...)

Held og lykke med det hele.

Anmeld

15. maj 2010

Mai-pigen

lotchen skriver:

Hej

Jeg havde også karpaltunnelsyndrom i min graviditet og det kurerede min kiropraktor

Nu er det desværre vendt tilbage i en slemmere version (pga. belastning fra at bære rundt på ham), men det håber jeg også kiro kan behandle...

Det er rigtig træls med gener - kan nok ikke sige andet end at lige pludselig ligger du med en skøn lille unge og har slet ikke tid til at tænke på andet

Den største lykke (Det meste af tiden...)

Held og lykke med det hele.

Det er rigtigt! Jeg har fået en indkaldelse til Svangreambulatoriet til på mandag! Ang.noget evt akupunktur.. Ikke fordi jeg har lyst til nåle i mig, men det er et forsøg hver.. Så nu må jeg se hvad de siger, har jo ret lang tid til termin endnu! Imorges kunne jeg slet ikke holde ud at tænke på at højre arm var min..

Det lyder da også som om dit er slemt, man kan blive op for det!!?

Anmeld

15. maj 2010

klmf

Mai-pigen:

Jo, jeg kan blive henvist til en orto-pæd vurdering, men min læge sagde heldigvis ta mange fa tilfældene forsvinder igen uden operation. Og så længe det er så jeg kan holde det ud, viljer gerne undgå operation, dels fordi man skal holde armen i ro i 6 uger (yeah right, med et spædbarn..) og så er jeg bange for nåle, operationer og den slags I hvert fald når det er mig, der står for tur, jeg har ikke noget imod at stikke andre! (Er sygeplejerske...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.