Nu har jeg snuset rundt herinde længe for at se om der var nogen der oplever de samme gener som jeg..
Men det ser ikke sådan ud. Jeg er 20+3, og har lige været til første jordemoder samtale, hvor vi hørte hjertelyd. Jeg mærker lillebebs hver dag, så hvad det angår, er alting i skønneste orden.. 
Desværre har jeg siden jeg fandt ud af at jeg var gravid, været plaget af eksem, der klør helt vildt, jeg har været til hudlæge..2 gange, sidste gang fik jeg at vide der ikke var noget at gøre.. Jeg får nogle allergi tabletter, og smører med noget hormoncreme, men det hjælper ikke meget, tager måske 10% af kløen.. Øv.
Her de sidste par uger er jeg begyndt at opleve at mine hænder sover, og prikker, og at det tilmed gør ondt op i armen.. Det er værst om morgenen, og aftager så lidt, syntes dog at det bliver værre og værre.. Har fået en henvisning til akupunktur, så det håber jeg kan hjælpe. Det kaldes Karpaltunnelsyndrom.
Ikke nok med disse to gener, så oplever jeg også smerter i lænd og haleben, samt en del plukkeveer...
Nu spørger jeg bare, er jeg virkelig den eneste der oplever disse gener.. Har brug for lidt opmuntring, for igen at kunne se det smukke ved at være gravid.. 
Anmeld