ups!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

det er selvfølgelig rigtig nok tror du ikke jeg kommer hjem og ser at jeg har købt fire bodyer i størrelse 56? gomorgen mand

HIHI, det er bare så træls... så skal du ned og bytte.. måske det var med vilje så du havde en undskyldning for at komme ned i butikerne igen i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

ahvafornoget? en telefonliste?! jeg føler mig MEGET udenfor....selvom dit nummer har jeg jo...

jeg er også rimelig glad for at bo ude i skoven uden kørekort lige nu, for jeg kan udmærket mærke, at jeg har groet et shoppegen på vegne af babyen, som jeg ikke lige havde regnet med

altså jeg ved at der findes en telefonliste selvom jeg ikke selv har den. men det var den karo brugte i morges

Anmeld

7. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

HIHI, det er bare så træls... så skal du ned og bytte.. måske det var med vilje så du havde en undskyldning for at komme ned i butikerne igen i morgen

det var sådan en pakke med 4 i fra h&m ... ved ikke lige hvad der gik galt for mig så ja, vi må tilbage ...

Anmeld

7. maj 2010

oo

Milka skriver:

altså jeg ved at der findes en telefonliste selvom jeg ikke selv har den. men det var den karo brugte i morges

nårh okay så du er også outsider men hvem er telefonpusheren mon? (baare så jeg kan lave prank-calls til jer allesammen hele weekenden )

Anmeld

7. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nårh okay så du er også outsider men hvem er telefonpusheren mon? (baare så jeg kan lave prank-calls til jer allesammen hele weekenden )

altså jeg synes at det er trine anka der har startet den...

Anmeld

7. maj 2010

oo

Milka skriver:

nåhnåhnåh...hendes nummer har jeg, så det kan være hun skal vækkes klokken 2 i nat som straf!

Anmeld

7. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nåhnåhnåh...hendes nummer har jeg, så det kan være hun skal vækkes klokken 2 i nat som straf!

altså som straf for at du ikke er blevet inviteret med på listen?

Anmeld

7. maj 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

HEj smukke gravide tante trut.

Send mig din mail, og jeg sender den fluks til dig

trineanka19@hotmail.com

Pysser.

Anmeld

7. maj 2010

Milka

malucca09 skriver:

HEj smukke gravide tante trut.

Send mig din mail, og jeg sender den fluks til dig

trineanka19@hotmail.com

Pysser.

os mig os mig!

Anmeld

7. maj 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

Nope det er altså Ida (iln) så det er ikke mig der udelukker jer;)

Camilla hvis du er på listen burde du da også havde fået den:S

Btw. kan jeg svare på den mail du har sendt mig, og har du fået nyt tlf nr.????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.