ups!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Milka

mig og tøserne har været inde i indre by hele formiddagen og shoppe tøj. vi havde akut mangel på bukser da 86 pludselig ikke passer mere. tror tanterne skyder i vejret!

så brugte man lige aaalt for meget på ingen tid. skulle nok have undladt at gå ind i benetton kids i magasin – ups!

og så fik vi lige et lille visit af katja (karo) og lillebitte ida i morges. hun ringede og spurgte om hun måtte droppe den pusletaske af som hun har foræret mig jeg kan altså godt lide vores ns telefonliste og når folk lige ringer om melder deres ankomst. det må i andre også gerne gøre, anytime!

og hende ida der .... HVOR. ER. HUN. SØD. og så lille! jeg kan overhovedet ikke erindre at lilja og luca nogensinde har været så små!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Karo

Milka skriver:

mig og tøserne har været inde i indre by hele formiddagen og shoppe tøj. vi havde akut mangel på bukser da 86 pludselig ikke passer mere. tror tanterne skyder i vejret!

så brugte man lige aaalt for meget på ingen tid. skulle nok have undladt at gå ind i benetton kids i magasin – ups!

og så fik vi lige et lille visit af katja (karo) og lillebitte ida i morges. hun ringede og spurgte om hun måtte droppe den pusletaske af som hun har foræret mig jeg kan altså godt lide vores ns telefonliste og når folk lige ringer om melder deres ankomst. det må i andre også gerne gøre, anytime!

og hende ida der .... HVOR. ER. HUN. SØD. og så lille! jeg kan overhovedet ikke erindre at lilja og luca nogensinde har været så små!

Dejlig at i fik noget tøj der passer. Jeg kender kun alt for godt til det med at få brugt ALT for mange penge på meget kort tid

Det var rigtig hyggeligt at se pigerne igen. De er godt nok blevet store og stadig lige søde.

Anmeld

7. maj 2010

LIZO

lyder hyggeligt med en shoppe tur det bliver bare sååå hurtigt dyrt...  og mange mange tak for de fine kjoler..  zoey er bare sååå fin i dem

skal jeg evt overfører de penge.. kom helt fra at svarer dig den anden dag. men zoey er syg og så hysterisk så glemmer vist ret meget for tiden.. desværrer er kalender fyldt godt op den næste uges tid.  men vil meget gerne komme og besøge jer og se dine skønne piger

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Milka skriver:

Næste gang må du altså forbi mig, arbejder jo lige i købmagergade

Anmeld

7. maj 2010

Milka

liam skriver:

lyder hyggeligt med en shoppe tur det bliver bare sååå hurtigt dyrt...  og mange mange tak for de fine kjoler..  zoey er bare sååå fin i dem

skal jeg evt overfører de penge.. kom helt fra at svarer dig den anden dag. men zoey er syg og så hysterisk så glemmer vist ret meget for tiden.. desværrer er kalender fyldt godt op den næste uges tid.  men vil meget gerne komme og besøge jer og se dine skønne piger

ok, sender dig lige mit kontonummer i en pb, så kan i altid kigge forbi når i er friske igen

Anmeld

7. maj 2010

oo

ahvafornoget? en telefonliste?! jeg føler mig MEGET udenfor....selvom dit nummer har jeg jo...

jeg er også rimelig glad for at bo ude i skoven uden kørekort lige nu, for jeg kan udmærket mærke, at jeg har groet et shoppegen på vegne af babyen, som jeg ikke lige havde regnet med

Anmeld

7. maj 2010

Milka

sarahb skriver:

Næste gang må du altså forbi mig, arbejder jo lige i købmagergade

vi var lige et smut i h&m kids på købmagergade i dag hvor arbejder du?

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Milka skriver:

vi var lige et smut i h&m kids på købmagergade i dag hvor arbejder du?

i friis og company, du kigger bare forbi

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Kender det alt for godt, måtte også købe tøj til pigerne i str 92 i bukser... de vokser os da snart over hovdet syndes lige de har været i en str 44..... og det med at bruge for mange penge.. vi køber da kun noget de har brug for

Anmeld

7. maj 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Kender det alt for godt, måtte også købe tøj til pigerne i str 92 i bukser... de vokser os da snart over hovdet syndes lige de har været i en str 44..... og det med at bruge for mange penge.. vi køber da kun noget de har brug for

det er selvfølgelig rigtig nok tror du ikke jeg kommer hjem og ser at jeg har købt fire bodyer i størrelse 56? gomorgen mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.