Erfaring med zoneterapi ved evt mild kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Bayze

Zafir skriver:

Idun fik zoneterapi 3-4 gange da hun var lille. Jeg mindes at det gik hurtig til den gode vej... Men jeg kan desværre ikke helt huske det.

Hvis det ikke virker, så prøv evt. kranio sekral terapi. Det skulle også være super godt for bebser, der har det lidt skidt med kolik og sådan

Åhh, det er dælme dejligt at høre at der er så mange der har gode erfaringer, det er opløftende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Åhh, det er dælme dejligt at høre at der er så mange der har gode erfaringer, det er opløftende

Ja, jeg er af den overbevisning at der ALTID må være noget at gøre. Der er mange der mener at kolik, bunder i mange forskellige ting. Derfor hvis zoneterapi ikke virker, er der mange kraniosekral terapeuder, Kiropraktorer osv. der er specieliseret i små babyers ubalancer, som også kan skabe smerte og gråd

HELD og lykke!! Det skal nok gå!

Anmeld

18. maj 2010

Michael healer

Rollo skriver:

Hej piger..

Lille Liva har fået 2 behandlinger af zoneterapi - en i tirsdags og en i går... Hun reagere meget voldsomt på det og er MEGET ked af det! Hun skal ha endnu en behandling på tisdag.

De af Jer som har prøvet det på jeres baby - hvordan reagerede de??? og hvornår begyndte gråden at forsvinde_/mindskes??? Andre råd ell erfaringer??

Knus Rollo Livas mor som er 5 uger og 2 dage...

Da en af vores børn for en del år siden havde det, gik vi til en Zoneterapeut der også kunne kranio sakral terapi, og hun lavede så en behandling med begge dele og efter 2-3 gange forsvandt det.

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.