Hvad bruger I af vaskepulver & babyprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

K&S skriver:

Hej hej

Som overskriften siger - hvilke produkter bruger I? Og hvorfor?

Jeg skal til at købe babyprodukter og har læst mange gode ting om de forskellige mærker - jeg hælder lidt til Derma, Neutral eller Änglamark, men jeg synes, det er en smule svært...!

Jeg bruger Neutral vaskepulver, men måske der også er andet der er ligeså godt og allergivenligt?

Håber der er nogle, der vil dele deres erfaringer?

Mange hilsner Katja

her bruger vi Änglamark vaskepulver:0)

og da Nikoline lider meget af Atopisk eksem, bruger vi A-derma´s vaskebar og fede creme (fra apoteket)

ellers synes jeg derma, Änglamark og Neutral er lige godt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

K&S

BlyViol skriver:

hejsa..

Af baby produkter har jeg lige købt derma baby, det grønne der - fordi det er 0 parabener, 0 parfume og 0 farvestoffer og så er dets ph-værdi ikke så høj som neutrals produkter, det kan godt give irriteret hud nemlig har selv smurt mig med neutral engang, men det kløede, og da jeg skiftede til derma var der bare ingenting

Vaskepulver er dog neutral, da jeg synes det er det eneste vaskepulver som ikke "lugter" af ingenting.. det gør stadig tøjet friskt. Synes noget af det parabene og parfumefrie man kan få "lugter" af øko  

Det her kunne være taget lige ud af mine tanker

Jeg har også selv prøvet at bruge Neutral bodylotion, men måtte stoppe med det igen, fordi hele kroppen kløede - jeg har siden jeg blev gravid brugt Dermas produkter og har været super glad for dem, så tror også mit valg falder på Derma til lillemanden

Tak tak tak for svaret...! Katja

Anmeld

8. maj 2010

Lone Jakobsen

vi bruger decubal recover creme fra apoteket. jeg er helt vild med deres produkter, og da vi er en familie med meget tør og eksem hud, er den bare super god.

vaskepulver er neutral og eddike.

Anmeld

8. maj 2010

K&S

nutche skriver:

vi bruger decubal recover creme fra apoteket. jeg er helt vild med deres produkter, og da vi er en familie med meget tør og eksem hud, er den bare super god.

vaskepulver er neutral og eddike.

Jeg tror også, holder mig til Neutral vaskepulver - og jeg har længe brugt hvid eddike istedet for skyllemiddel

Anmeld

9. maj 2010

Skouboe

Jeg bruger Änglamark vaskepulver og eddike eller Änglamark (eller andet uden duft, fx mini-risk) skyllemiddel.

Jeg skiftede fra Neutral vaskepulver, da det ikke vaskede ordentligt rent - det bliver bare bedre med Änglamark og de koster ca. det samme.

Jeg bruger eddike til sengetøj, håndklæder, viskestykker, stofbleer osv - basalt set alt, der ikke er decideret tøj. Til vores tøj bruger jeg skyllemiddel, fordi den ene ting eddike desværre ikke hjælper på er statisk elektricitet og især jeg døjer enormt meget med det. Da jeg kun brugte eddike på tøjet, blev jeg zappet stort set hver gang jeg rørte et håndtag eller bilen - nu er det kun engang imellem og slet ikke så kraftige stød.

Anmeld

9. maj 2010

JustAnotherName

Neutral vaskepulver

Derma shampoo + bad + baby-creme.
Enkelte gange natusan.

Anmeld

9. maj 2010

Christinahr

Vi bruger produkter der er mærket med svanen og/eller mærket fra astma og allegi. Det er mærker som derma, anglemark, neutral o. lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.