Hvad bruger I af vaskepulver & babyprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.922 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

K&S

Hej hej

Som overskriften siger - hvilke produkter bruger I? Og hvorfor?

Jeg skal til at købe babyprodukter og har læst mange gode ting om de forskellige mærker - jeg hælder lidt til Derma, Neutral eller Änglamark, men jeg synes, det er en smule svært...!

Jeg bruger Neutral vaskepulver, men måske der også er andet der er ligeså godt og allergivenligt?

Håber der er nogle, der vil dele deres erfaringer?

Mange hilsner Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

Af baby produkter bruger jeg Urtekram, Derma eller Weleda:0) Hvorfor, fordi jeg synes det er lækre produkter - kan godt lide økologi og ting uden parfumer og parabener:0)

Af vaskepulver bruger in fra Bilka, som koster 20 kr for 3 kilo og som er mærket med Astma og Allergi:0) Vi bruger ikke skyllemiddel:0) Hvorfor - fordi det er billigt og lige så godt som andet:0)

Christina

Anmeld

7. maj 2010

Mor til L&S

hej

babyprodukter: Derma og neutral og vaskemiddel neutral

knus

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Af baby produkter bruger jeg Urtekram, Derma eller Weleda:0) Hvorfor, fordi jeg synes det er lækre produkter - kan godt lide økologi og ting uden parfumer og parabener:0)

Af vaskepulver bruger in fra Bilka, som koster 20 kr for 3 kilo og som er mærket med Astma og Allergi:0) Vi bruger ikke skyllemiddel:0) Hvorfor - fordi det er billigt og lige så godt som andet:0)

Christina

Den vaskepulver må jeg da vidst lige studere, når vi alligevel skal i Bilka.... Har aldrig hørt om den...

Anmeld

7. maj 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Den vaskepulver må jeg da vidst lige studere, når vi alligevel skal i Bilka.... Har aldrig hørt om den...

Jeps:0) Der står bare vaskepulver på den, det er sådan en lyseblå pakke, hvor der står en mor med et barn på:0)

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Jeps:0) Der står bare vaskepulver på den, det er sådan en lyseblå pakke, hvor der står en mor med et barn på:0)

Okey.... Det kigger jeg efter...

Anmeld

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Til alm tøj bruger vi flyende ariel og skyllemiddel...

Vores arbejdstøj (både mandens og mit) bruger vi alm vaskepulver og skyllemiddel..

Håndklæder, viskestykker mm får også flydende ariel og ingen skyllemiddel...

Vi bruger natusan til at putte i hans bad og da han var mindre var det Mellisa naturprodukter; baby bade olie (der bliver de ikke glatte som ål) og andre fra samme serie...

Crem til frederic; Aderma Xomega, aderma numse crem...

Frederic har børneeksem, men det kan vi holde nede med aderma'en. Han har eksem uanset vaskepulver - skyllemiddel mm.

Anmeld

7. maj 2010

K&S

Valle81 skriver:

Christina

Tusind tak for svar

Hvad hedder det vaskepulver fra Bilka? Og har det nogen former for "duft"? For det er derfor jeg indtil nu har brugt Neutral, for jeg kan slet ikke have at vores vasketøj "lugter" af noget

Er der forskel på, om produktet er mærket med Astma og Allergi eller Miljømærket? Jeg synes, der findes så mange forskellige "mærker" - det er totalt forvirrende...!

Katja  

Anmeld

7. maj 2010

Valle81

K&S skriver:

Tusind tak for svar

Hvad hedder det vaskepulver fra Bilka? Og har det nogen former for "duft"? For det er derfor jeg indtil nu har brugt Neutral, for jeg kan slet ikke have at vores vasketøj "lugter" af noget

Er der forskel på, om produktet er mærket med Astma og Allergi eller Miljømærket? Jeg synes, der findes så mange forskellige "mærker" - det er totalt forvirrende...!

Katja  

Det hedder bare vaskepulver er lyseblå og med et billede af en mor og et barn:0) I den Bilka jeg kommr i, står det ud til hovedgangen i rengøringsafdelingen:0) Det er helt duftneutralt - jeg kan nemlig heller ikke have det der ft vaksepulver

Astma og allergi mærket tænker på mennesket - miljø på miljøet:0)

Knus

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

hejsa..

Af baby produkter har jeg lige købt derma baby, det grønne der - fordi det er 0 parabener, 0 parfume og 0 farvestoffer og så er dets ph-værdi ikke så høj som neutrals produkter, det kan godt give irriteret hud nemlig har selv smurt mig med neutral engang, men det kløede, og da jeg skiftede til derma var der bare ingenting

Vaskepulver er dog neutral, da jeg synes det er det eneste vaskepulver som ikke "lugter" af ingenting.. det gør stadig tøjet friskt. Synes noget af det parabene og parfumefrie man kan få "lugter" af øko  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.