Så er det weekend og hvad skal du lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Patrick07

Jubii weekend... Vi skulle have været til afslutnings fest med noget ishockey tam tam... dette har min dejlige kæreste så aflyst og i stedet tager vi over til København JUBII for at se FCK mod AaB håndbold... og vi skal endda have lillemanden (patrick) med han ELSKER håndbold så vi glæder os rigtig meget til imorgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Mira0911

Lyder jo fantastisk med jer allesammen....

Anmeld

7. maj 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Dejligt med weekend.. Tiden flyver bare afsted...

Idag står den på handle tur til Bilka...

Imorgen besøg af svigerforældrene...

Søndag står den på Fodbold på stadion - For kærestens vedkommende...

Hvad med dig/Jer?

God weekend....

Hmm, skal savne Kenny for alle pengene:0) Men ellers hygge med ungerne:0) I aften kommer en veninde og hendes to børn og så skal vi alle se Disney sjov sammen. Hvad der skal ske lørdag og søndag er endnu uvist, men mon ikke en af dagene bliver til en dag i nattøj hele dagen:0)

Anmeld

7. maj 2010

Mai-pigen

Denne weekend skal jeg have min første arbejdsweekend, men det er kun fra 7-11, så det går lige.. Regner med at vi skal i huset idag(vi er ved at gøre det istand). Imorgen skal sønnen til børnefødselsdag, og hjem til sin onkel og sove, så tager jeg ogkæresten ud og spiser, i anledning af vores årsdag..

Søndag skal vi i huset, samt have eftermiddagskaffe med familiens mødre, det er jo MORS DAG..

Anmeld

7. maj 2010

DK

Jeg skal tage toget til hovedstaden sammen med min svigerinde og mor.

Der mødes vi med min søster og så står dagen på shopping.

Derefter skal vi spise i den nye Operas restaurant og cafe. Menu her: http://www.kglteater.dk/sitecore/content/site/OplevTeateret/Restauranter/Operaen/~/media/Oplev_teatret/Restauranter/Operaen/Operamenu_Maj%20juni_2010.ashx Jeg har allerede sat mig tungt på den grillede makrel med tomatsalsa og nye kartofler, og til dessert jordbær med basilikum og chokolade!!! MUMS.

Herefter skal vi se Carmen... Uhh det bliver fantastisk, sååå smukt. I kender sikkert sagtens sangene når i lige hører dem. Blandt de mest kendte er http://www.youtube.com/watch?v=Sh16l3rQBOA&feature=related og http://www.youtube.com/watch?v=axvhEUyVfX0 Ihhh jeg GLÆDER mig til at komme ind og høre dem "live" med orkester und alles!! Nok så kedeligt opera er i højtalerne, nok så smukt og bevægende er det når man sidder i operaen og hører hele mulevitten live!!

Jeg har en fin ny rød Edith og Ella kjole jeg skal have på, og bagefter står den på cocktails i byen! Fuldendt weekend!

Anmeld

7. maj 2010

Corn

Idag står den på familiehygge,  og så skal far og drengene pakke grej, fordi...

Lørdag kl. 8.30 drager de på fædretur med bhv. Kun fædre, børn og mandlige medarbejdere... Ingen kvinder.

De skal bo i telt, sove i soveposer, lave mad på bål og mande/børne hørme 

Så lørdag skal jeg lave..... så lidt som muligt, evt shoppe efter nye sko til mig selv.

Når jeg kommer hjem vil jeg nok begynde at vaske babytøj og få det lagt på plads.

Så vil jeg tage ned på en af de nu sommer-åbne grill/isbarer og finde min aftensmad og så hjem og dyrke mig selv med fed mad, cola, slik og chips og en god film (gode foreslag til film modtages med kyshånd -  bare ikke noget romantiskpladder)... Det hele indtages i sofaen

Når det bliver tid til at se dyner, så vil jeg lægge mig i midten af sengen og fylde så meget så muligt, hvilket jo ikke er svært når man er 32+0..

Jeg vil sove uden at have lytter på andre end mig selv og nyde det... Det er sidste chance inden baby kommer...

Søndag vil jeg nok helst ikke stå op, før de kommer hjem mellem 10 og 12.. Ellers vil jeg luske til bageren efter cacao og morgenbrød...

Resten af dagen vil så gå med at høre om turen, vaske MEGET beskidte børn og  nyde at have dem alle hjemme igen

Nøj hvor har jeg set frem til denne weekend...

Anmeld

7. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Macaab skriver:

Idag står den på familiehygge,  og så skal far og drengene pakke grej, fordi...

Lørdag kl. 8.30 drager de på fædretur med bhv. Kun fædre, børn og mandlige medarbejdere... Ingen kvinder.

De skal bo i telt, sove i soveposer, lave mad på bål og mande/børne hørme 

Så lørdag skal jeg lave..... så lidt som muligt, evt shoppe efter nye sko til mig selv.

Når jeg kommer hjem vil jeg nok begynde at vaske babytøj og få det lagt på plads.

Så vil jeg tage ned på en af de nu sommer-åbne grill/isbarer og finde min aftensmad og så hjem og dyrke mig selv med fed mad, cola, slik og chips og en god film (gode foreslag til film modtages med kyshånd -  bare ikke noget romantiskpladder)... Det hele indtages i sofaen

Når det bliver tid til at se dyner, så vil jeg lægge mig i midten af sengen og fylde så meget så muligt, hvilket jo ikke er svært når man er 32+0..

Jeg vil sove uden at have lytter på andre end mig selv og nyde det... Det er sidste chance inden baby kommer...

Søndag vil jeg nok helst ikke stå op, før de kommer hjem mellem 10 og 12.. Ellers vil jeg luske til bageren efter cacao og morgenbrød...

Resten af dagen vil så gå med at høre om turen, vaske MEGET beskidte børn og  nyde at have dem alle hjemme igen

Nøj hvor har jeg set frem til denne weekend...

For filan,hvor lyder da bare meeeega hyggeligt,jeg bliver helt misundelig

Anmeld

8. maj 2010

grinny

Idag har det bare været en hjemme dag da jeg ligger syg med bihulebetændelse, hvilket er rimelig smertefuldt.

Imorgen skal kæresten og jeg ud og spise da vi havde været sammen i 21 mdr. i onsdags.

Søndag tror jeg bare skal være lidt afslapning så vi kan gøre os klar til en ny uge

Anmeld

8. maj 2010

ekzunz

Imorgen skal vi til min fars 60 års fødselsdag i Tivoli. Glæder mig til at se ungerne prøve det hele, hvis vejret altså tillader det.

Søndag skal Lukas spille fodboldkamp, så det er noget med mega tidligt op og bage morgenboller og pizzasnegle og pakke til en større ekspedition. Så drager vi ale 7 til Jægerspris og ser Lukas spille turnering.

Og når så kommer hjem, så skal jeg arbejde.... Der er jo moms på mandag og jeg er bare ikke færdig....

Anmeld

8. maj 2010

oo

SUK! læse til eksamen det er det menuen står på hver dag fra nu og frem til 16. juni - men SÅ har jeg også sommerferien og den går direkte over i 1 års barsel. wooohooooo!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.