Så er det weekend og hvad skal du lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Mira0911

Dejligt med weekend.. Tiden flyver bare afsted...

Idag står den på handle tur til Bilka...

Imorgen besøg af svigerforældrene...

Søndag står den på Fodbold på stadion - For kærestens vedkommende...

Hvad med dig/Jer?

God weekend....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

L-Mortil3

Åhaja, skønt med weekend!

I aften har mine forældre lovet at passe Liam, så Morten og jeg kan komme ud og spise, i anledning af Mortens fødselsdag idag...

Lørdag byder på fødselsdag om aftenen (DET orker jeg så ikke rigtig, da det er drukfest, men jeg skal hjem og passe Liam da Morten skal arbejde, og fulde mennesker ER bare uden for pædagoisk rækkevidde, du KAN jo ikke føre en rationel samtale med dem )

Søndag skal vi slappe den lidt, og have ryddet loftet

Rigtig god weekend til dig også

Anmeld

7. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

I dag indbyder vejret ikke til så meget.. 

Så overvejer at bage en brød. Manden er hjemme fra arbejde. Så kan vi alle samme hygge og slappe af.. Måske en lille gå tur

I morgen skal vi til fotografen og have lavet en masse billeder af Vito og os selv

Ja det er hvad der er af planer for denne weekend..

Kram Tina

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. maj 2010

*Sofie*

Min mor kommer og spiser hos os i aften
Lørdag/søndag ska Malou være hos sin far, og jeg har faktisk slet ingen planer :-S Hmm...måske man bare sku nyde det. Tage sofaen på ryggen og se en masse film

Rigtig god weekend til alle

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

åhr ja, weekend!!! skøønt...

i dag står den på hygge med manden, han har været væk i to dage, så jeg trænger til at være sammen med ham vi skal i bio i aften og muligvis ud og spise inden, alt efter hvor meget hans højgravide kone kan holde til.

Lørdag står den på jubilæum på min gamle efterskole, glæder jeg mig faktisk til, selvom det ikke var så fantastisk igen at gå der.. 

søndag ved jeg ikke hvad skal gå med... mentalt forberedelse til mandag hvor der skal vendes baby... 

Knus og god weekend til alle - nu vil jeg i badekar

Anmeld

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Total hygge her....

Har haft weekend siden onsdag aften, dejlig med laang weekend.

Farmand har først fri kl 20 i aften, så vi skal råhygge idag - rigtig mor og søn dag. Tror vi skal lege med fingermaling - læse i bøger - lave luft mad på hans komfur og sidde ved hans børne bord og stole og drikke te - lege fang mig rundt i lejlighed og falde om af grin...

Fundet et eller andet let mad...?

Lørdag skal vi evt over at lege med fætter og lille kusine.

Søndag; se formel1 - hygge osv...

Anmeld

7. maj 2010

Lone Jakobsen

her står weekenden i børnenes tegn.

jeg har brugt formiddagen på at købe gave til min svoger, og ny autostol til Rasmus. i aften skal vi en tur ned i byen hvor der er byfest. vi skal nok også derned en smut imorgen formiddag. lørdag aften er der fødselsdag hos svogeren, men da det mest er en voksen fest, tager jeg børnene med hjem på et tidspunkt, og manden fortsætter så.

søndag står den på mors dags hygge, med masser af kage og leg, afhængig af vejr og vind

Anmeld

7. maj 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Dejligt med weekend.. Tiden flyver bare afsted...

Idag står den på handle tur til Bilka...

Imorgen besøg af svigerforældrene...

Søndag står den på Fodbold på stadion - For kærestens vedkommende...

Hvad med dig/Jer?

God weekend....

lyder som en go weekend.

jamen idag skal kæresten op og spille poker med nogen kamerarter, og jeg skal til tøse aften med bettefisen og se twiglight 1 og2.

imorgen tror jeg bare den står på mere tøjvask og rengøring. og søndag skal vi til konfirmation.

Anmeld

7. maj 2010

saxa

Weekend!!! Glæder mig til en weekend hvor Yasmin er rask og hvor vi rigtig skal hygge - sidste weekend var vi indlagt på børneafd med hende, og det var bestemt ikke sjovt.. Men nu er hun ved at være tip top igen Så den står vist på hygge, som sædvanligt..  Har ingen planer denne weekend og det er jo dejligt, da næste weekend bliver med sus på...

Og så skal vi vist en tur ud at shoppe til vores nye lille vovse (som Yasmin har fået på forskud i fødselsdagsgave - og i øvrigt er rigtig glad for) Vi skal lige have købt en ordenlig seng til den osv.

Anmeld

7. maj 2010

9510

Jamen manden og datteren kommer først hjem kl 21.30 i aften, så jeg skal bare hygge med bette fis, vi får besøg af min storebror,

Lørdag skal vi alle 4 gerne ud og have nyt lækkert tøj;-) og ellers bare hygge,'

Søndag skal vi til konfirmation så er den weekend brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.