Skal til lægen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

FrkLarsen

Jeg er sku heller ikke fan af de GU. 

Jeg var lige flyttet officielt til Hvalsø, derfor også en ny læge. 

1. lægebesøg i Hvalsø også, og GU skulle jeg da også have, dog er det den sødeste kvindelige læge  

For at alt er fået godt for dig  

Kamila 26+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

LinLin

Jeg har været gravid 3 gange og er ikke een eneste gang fået GU! (jo - dér 9 uger eller hvad det var efter fødslen )

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

Hvordan gik det hos lægen?? 

Anmeld

7. maj 2010

MinWilliam

Håber det er gået godt ved lægen idag..

Ja jeg var ved lægen første gang fik jeg lavet en GU..

Så det er nok meget forskelligt om man gør det..

Anmeld

8. maj 2010

mullesmith2

Det gik fint nok ved lægen, lidt forvirrende syntes jeg, men fik da taget blodprøver og skal have lavet en sukkerbelastningstest da min mor har sukkersyge og fik det da hun var gravid med mig og jeg er også ret overvægtig, så får en indkaldelse til den test og så kan det heller ikke vare længe før vi skal til første scanning.  Er 10+0 på mandag. og er det ik i uge 12 man får Nakkefoldscanning?

Anmeld

8. maj 2010

LinLin

mullesmith2 skriver:

Det gik fint nok ved lægen, lidt forvirrende syntes jeg, men fik da taget blodprøver og skal have lavet en sukkerbelastningstest da min mor har sukkersyge og fik det da hun var gravid med mig og jeg er også ret overvægtig, så får en indkaldelse til den test og så kan det heller ikke vare længe før vi skal til første scanning.  Er 10+0 på mandag. og er det ik i uge 12 man får Nakkefoldscanning?

Jeg var 13+6 til NF - viste det sig (blev rykket 4 dage frem...) Det er fra 11+0 til 13+6

Anmeld

8. maj 2010

NoName

~~M.Nielsen~~ skriver:

Da jeg i skulle til første lægebesøg, fik jeg ikke sådan en undersøgelse.. Hun fortalte at man for noget tid siden har sparet den væk, og ingen gravide mere får den, med mindre de beder om den, og selvf. hvis der er noget galt.

Jeg er endnu ikke blevet undersøgt indvendigt. (jo, en gang på sygehuset, hvor jeg havde fået kørt en CTGstrimmel, men det lidt noget andet)

Så jeg tror bestemt ikke du behøver og bekymre dig om den, for det er ikke noget de bruger mere..

Marikka, 39+1, og som som sagt ikke er blevet tjekket dernede i min graviditet!

Hmm det der med at den er sparet væk, tror jeg da vores lægehus har glemt, for jeg fik den...

Anmeld

8. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Hvor dejligt, at det gik fint! Det lyder som om du slap for en GU??

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

noname skriver:

Hmm det der med at den er sparet væk, tror jeg da vores lægehus har glemt, for jeg fik den...

nå, det ved jeg da ikke så. Det var bare hvad min læge fortalte mig. :s det underligt med de læger, for jeg synes tit de siger og agerer på forskellige måder.

Anmeld

8. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Hvor dejligt, at det gik fint! Det lyder som om du slap for en GU??

Ja jeg slap for undersøgelse så det var dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.