Sidder lige og ser Miami Inc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

otlitrom

Ja det er rigtigt det med venskab.
Det er en min storesøster lavede til mig da hun var dernede, hun skulle så give mig den på da hun kom hjem, da det skulle betyde lykke/held.

Jeg tør slet ikke selv forsøge mig med at tegne Men har en ide om at få Carstens ene bror til at tegne den der skal være til minde om min søster, han er ret skrap til det tegneri

Har hun selv lavet den? Det er godt gået! Den er vildt flot!

Jeg har altid tegnet meget. Jeg er enebarn og blev ofte sendt på værelset som barn, og så kunne jeg jo ligeså godt tegne.. Jeg gør det mest for at tatoveringen så er min egen, og fordi jeg nok ikke vil fortryde det, når det er mit eget "værk"

Lyder som en god idé med at få ham til at prøve at tegne. Det er da helt sikkert et forsøg værd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Har hun selv lavet den? Det er godt gået! Den er vildt flot!

Jeg har altid tegnet meget. Jeg er enebarn og blev ofte sendt på værelset som barn, og så kunne jeg jo ligeså godt tegne.. Jeg gør det mest fordi at tatoveringen så er min egen, og fordi jeg nok ikke vil fortryde det, når det er mit eget "værk"

Lyder som en god idé med at få ham til at prøve at tegne. Det er da helt sikkert et forsøg værd!!

Ja skåret ud i ben

Jeg ville også rigtig gerne kunne tegne en selv meeeen

Min lillebror er forøvrigt drøngod til at tegne, men det er mest sådan nogle Manga-figurer og ved ikke lige om det er det jeg vil have

Men det må da være det næste-bedste når man ikke selv er god til at tegne, så at få en man kende til det.

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Altså seriøst... der kommer to tøser ind i bikini....

Går man bare sådan rundt i bikini på gaden derover?!?!

Ville da nok vælte om hvis jeg gik rundt i Odenses gågade og der pludelig kom nogle valsende forbi i bikini

Nå det var vist bare ét af en masse ligegyldige indlæg der kommer fra mig de næste dage

hi hi...

det tror jeg faktisk man gør....

Anmeld

6. maj 2010

sarahb

Jeg skal nok fortælle om det vi tager der over her 2/6 så skal jeg nok give dig eg update og evt billeder om bikini tøser i miami ink

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

sarahb skriver:

Jeg skal nok fortælle om det vi tager der over her 2/6 så skal jeg nok give dig eg update og evt billeder om bikini tøser i miami ink

Haha Fedt... ja tag lige en masse billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.