Sidder lige og ser Miami Inc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

TbCp

Altså seriøst... der kommer to tøser ind i bikini....

Går man bare sådan rundt i bikini på gaden derover?!?!

Ville da nok vælte om hvis jeg gik rundt i Odenses gågade og der pludelig kom nogle valsende forbi i bikini

Nå det var vist bare ét af en masse ligegyldige indlæg der kommer fra mig de næste dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

otlitrom

Nu slog jeg lige over af ren nysgerrighed... Jeg havde aldrig gået rundt sådan! Men jeg tror nu de ser lidt af hvert derovre!!

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Haha det er forøvrigt ret sjovt... de to tøser er åbenbart kærester, selvom de stadig dater fyre...
Ham  der skal tatovere (selvfølgelig helt nede i trussekanten) er helt rundt på gulvet, fordi de snakker om at de går i bad sammen osv...

MÆND!

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Nu slog jeg lige over af ren nysgerrighed... Jeg havde aldrig gået rundt sådan! Men jeg tror nu de ser lidt af hvert derovre!!

Jeg elsker det program.... og håber VIRKELIG jeg en dag selv kan tage mig sammen til at få lavet de 3 jeg har i tankerne

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg elsker det program.... og håber VIRKELIG jeg en dag selv kan tage mig sammen til at få lavet de 3 jeg har i tankerne

Jeg har også det det tit. Jeg synes det er vildt imponerende, hvad de lige kan trylle frem. Vil også mægtig gerne have ladet en til, og då er det jo godt med inspiration. Jeg vil tegne den selv, ligesom med den første.. Det skulle bare ikke være så godt at blive tatoveret, når man prøver at blive gravid, så.. Må vente lidt endnu.

Hvad kunne du godt tænke dig at få lavet?

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Jeg har også det det tit. Jeg synes det er vildt imponerende, hvad de lige kan trylle frem. Vil også mægtig gerne have ladet en til, og då er det jo godt med inspiration. Jeg vil tegne den selv, ligesom med den første.. Det skulle bare ikke være så godt at blive tatoveret, når man prøver at blive gravid, så.. Må vente lidt endnu.

Hvad kunne du godt tænke dig at få lavet?

Hvordan ser den ud den du har nu?

Jeg vil have lavet tyrens tegn i nakken, som den her

Så vil jeg gerne have skrevet Livas navn et eller andet sted

Og den sidste skal være min søsters fødsels- og dødsdato.... sammensat med enten delfiner, som var hendes yndlingsdyr, roser som var hendes yndlingsblomt, eller en lille fe

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

Hvordan ser den ud den du har nu?

Jeg vil have lavet tyrens tegn i nakken, som den her

Så vil jeg gerne have skrevet Livas navn et eller andet sted

Og den sidste skal være min søsters fødsels- og dødsdato.... sammensat med enten delfiner, som var hendes yndlingsdyr, roser som var hendes yndlingsblomt, eller en lille fe

Den er da sej, den tyr! Lidt anderledes end de "normale"! Den kan jeg godt li'!

Min ser sådan ud. Den er tegnet efter det New Zealandske symbol Koru, som betyder liv, harmoni, fred og ny start. Maorierne ser tatoveringer som et våbenskjold mod det onde, og efter en hård opvækst synes jeg det passede rigtig fint til mig. Et dejligt minde fra en fantastisk rejse. Det var en ny begyndelse.. Den er lavet i NZ. (Sidder på højre ankel)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Den er da sej, den tyr! Lidt anderledes end de "normale"! Den kan jeg godt li'!

Min ser sådan ud. Den er tegnet efter det New Zealandske symbol Koru, som betyder liv, harmoni, fred og ny start. Maorierne ser tatoveringer som et våbenskjold mod det onde, og efter en hård opvækst synes jeg det passede rigtig fint til mig. Et dejligt minde fra en fantastisk rejse. Det var en ny begyndelse.. Den er lavet i NZ. (Sidder på højre ankel)

Jeg synes den tyr er rigtig fed! Den er enkel, det kan jeg godt lide.

Din tatoo er rigtig cool! Er vild med de "maoriske" symboler

Jeg har selv den her i en kæde dernede fra... det skulle være noget med uendelighed/evighed.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg synes den tyr er rigtig fed! Den er enkel, det kan jeg godt lide.

Din tatoo er rigtig cool! Er vild med de "maoriske" symboler

Jeg har selv den her i en kæde dernede fra... det skulle være noget med uendelighed/evighed.

Ja, den type kæde kan jeg godt huske. Jeg mener den også betyder noget med venskab, men er ikke sikker. Jeg synes deres symboler er fede og taget ud af naturen.. Kæresten har slidt den halskæde op, jeg sendte ham da jeg var afsted. Den lignede en fiskekrog.. Hans brødre stjal den sågar, fordi de synes den var cool

Tyren er fed, netop som du siger, fordi den er enkel.. Men der er stadig ikke noget at tage fejl af, når man ser den. Det ér en tyr.

Jeg vil gerne have lavet en blå anemone på ryggen næste gang, med noget lidt indisk-inspireret udenom.. Tror jeg! Skal lige igang med tegneriet engang, når det igen er lovligt at blive tusset..

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Ja, den type kæde kan jeg godt huske. Jeg mener den også betyder noget med venskab, men er ikke sikker. Jeg synes deres symboler er fede og taget ud af naturen.. Kæresten har slidt den halskæde op, jeg sendte ham da jeg var afsted. Den lignede en fiskekrog.. Hans brødre stjal den sågar, fordi de synes den var cool

Tyren er fed, netop som du siger, fordi den er enkel.. Men der er stadig ikke noget at tage fejl af, når man ser den. Det ér en tyr.

Jeg vil gerne have lavet en blå anemone på ryggen næste gang, med noget lidt indisk-inspireret udenom.. Tror jeg! Skal lige igang med tegneriet engang, når det igen er lovligt at blive tusset..

Ja det er rigtigt det med venskab.
Det er en min storesøster lavede til mig da hun var dernede, hun skulle så give mig den på da hun kom hjem, da det skulle betyde lykke/held.

Jeg tør slet ikke selv forsøge mig med at tegne Men har en ide om at få Carstens ene bror til at tegne den der skal være til minde om min søster, han er ret skrap til det tegneri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.