er der noget galt, eller er jeg puldret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

LRJ

Yrsa skriver:

Da min søn blev født for snart 13 år siden da fyldte jeg ham med saltvand og øjendråber da jeg fik af vide det var det jeg skulle gøre pga forkølelse og evt øjenbetændelse...to år senere viste det sig han havde pollenallergi og havde virkelig været plaget af det og er det stadig den dag i dag...det kan meget let sætte sig som hoste og desværre også udvikle sig til astma.

Nogle mener at børn der fødes midt i pollensæsonen kan få allergi fordi de påvirkes så voldsomt.

Du kan jo evt prøve at lade hendes sove inde og slet ikke være ude med hende de næste dage....for at se om det hjælper. Nu er det så ikke slemt i dag hvor det regner men den har været slem de sidste uger og to af mine unger de lider virkelig under al den pollen, trods det de får medicin..

God bedring med hende...ville bare lige sige jeg synes du skal have allergi i baghovedet og evt få tjekket det.

Knus..

har tænkt over om det kunne være allergi, oh spurgte ind til det ( da vi har kat) men han mente ikk det var det, men han kunne ikk vide det endnu men tak for du skriver det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Svei

Lone H. skriver:

har tænkt over om det kunne være allergi, oh spurgte ind til det ( da vi har kat) men han mente ikk det var det, men han kunne ikk vide det endnu men tak for du skriver det

Lyder præcis som den måde min han reagerede overfor birkepollen, men som skrevet, så prøv at lade hende sove inde et par dage eller tre og så ud igen, så kan du jo se hendes reaktion. I hvert fald er det rigtig ubehageæigt for dem at have allergi..

Anmeld

7. maj 2010

LRJ

Yrsa skriver:

Lyder præcis som den måde min han reagerede overfor birkepollen, men som skrevet, så prøv at lade hende sove inde et par dage eller tre og så ud igen, så kan du jo se hendes reaktion. I hvert fald er det rigtig ubehageæigt for dem at have allergi..

okay vil jeg prøve Tak

Anmeld

7. maj 2010

<3

Lone H. skriver:

ja, vi var osse der oppe, hun er "bare" forkølet, så hun skal bare have saltvand i næsen han vidste ikk hvorfor gylpen skummer, så det skulle vi ikk tænke på hvis hun ikk bliver blå

Godt at høre at det "bare" er forkølelse - selvom hun godt nok er lille

Mærkeligt med gylpen! Må indrømme det gav skisme et gib i mig da du skrev det! pyyyyhhh!

Anmeld

7. maj 2010

LRJ

Kirle skriver:

Godt at høre at det "bare" er forkølelse - selvom hun godt nok er lille

Mærkeligt med gylpen! Må indrømme det gav skisme et gib i mig da du skrev det! pyyyyhhh!

ja det undre os mig, men lægen sagde jeg ikk skulle bekymre mig om det hvis hun ikk skifter fave, så prøver at lade vær

Anmeld

7. maj 2010

<3

Lone H. skriver:

ja det undre os mig, men lægen sagde jeg ikk skulle bekymre mig om det hvis hun ikk skifter fave, så prøver at lade vær

Kan jeg godt forstå! : ) Det skal man jo også - det kan bare godt være svært synes jeg Så må du "bare" holde øje med det jo

Åh kan godt huske da min søn var helt lille, ih hvor var jeg bekymret for synes det er meget svært at bedømme hvornår det er det ene eller det andet. Nu er Tjalfe et vinterbarn så han var sådan lidt lilla hele tiden det var lidt alarmerende, også selvom han havde masser af tøj på. Sådan så han bare ud. Nu er det bedre, nu siger han selv præcis hvor det gør ondt eller der er noget i vejen, han er lige blevet 2,5 år. Det er altså ret fedt

Anmeld

7. maj 2010

LRJ

Kirle skriver:

Kan jeg godt forstå! : ) Det skal man jo også - det kan bare godt være svært synes jeg Så må du "bare" holde øje med det jo

Åh kan godt huske da min søn var helt lille, ih hvor var jeg bekymret for synes det er meget svært at bedømme hvornår det er det ene eller det andet. Nu er Tjalfe et vinterbarn så han var sådan lidt lilla hele tiden det var lidt alarmerende, også selvom han havde masser af tøj på. Sådan så han bare ud. Nu er det bedre, nu siger han selv præcis hvor det gør ondt eller der er noget i vejen, han er lige blevet 2,5 år. Det er altså ret fedt

gør jeg os skal ikk risikere at hun skifter farve uden jeg opdager det :/

dejligt at han selv kan sige når og hvor det gør ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.