er der noget galt, eller er jeg puldret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

LRJ

min datter på 26 dage hostede og nyste hele dage i går og gør det stadig, men i dag er der så kommet noget hiven efter vejret, hun ligger bare helt stille og kigger, der er ingen feber..

er jeg puldret eller er der noget galt med hende? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Pia.

Afsted til lægen - sådan en lille størrelse skal tjekkes... man er ALDRIG for pylret når man er mor... - så se lige at få hende lyttet på...

Knus Pia.

Anmeld

6. maj 2010

FruHolm <3

hvis det var min datter ville jeg ringe og høre lægen.

hellere være sikker på det er i orden så du ikk går i panik senere hvis det nu bliver værre

hvilket jeg ikke håber  for at alt er iorden med hende

Anmeld

6. maj 2010

LRJ

og så er hun begyndt at gylpe, men problemet er at det skummer og hun bare sluger det igen :s

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Lone H. skriver:

og så er hun begyndt at gylpe, men problemet er at det skummer og hun bare sluger det igen :s

Ring lige til lægen.... Syntes ikke det lyder så godt...

Anmeld

6. maj 2010

LRJ

Pia. skriver:

Afsted til lægen - sådan en lille størrelse skal tjekkes... man er ALDRIG for pylret når man er mor... - så se lige at få hende lyttet på...

Knus Pia.

okay tak, vil ringe til ham nu så troede at jeg bare var puldret

Anmeld

6. maj 2010

B&J

Lone H. skriver:

okay tak, vil ringe til ham nu så troede at jeg bare var puldret

Saltvand er godt til næsen når de er snottet og 5-10 minutter efter kan man suge snotten ud med en næse suger så kan de få luft og ellers putter jeg en lille bog under sengen så deres hovede er lidt lyftede når han sover..¨

men også det du skriver er lægen du skal ringe til og få gode svar...

Anmeld

6. maj 2010

<3

Har du fået ringet til lægen? hvad sagde han? Synes det lyder grimt!

Anmeld

7. maj 2010

LRJ

Kirle skriver:

Har du fået ringet til lægen? hvad sagde han? Synes det lyder grimt!

ja, vi var osse der oppe, hun er "bare" forkølet, så hun skal bare have saltvand i næsen han vidste ikk hvorfor gylpen skummer, så det skulle vi ikk tænke på hvis hun ikk bliver blå

Anmeld

7. maj 2010

Svei

Da min søn blev født for snart 13 år siden da fyldte jeg ham med saltvand og øjendråber da jeg fik af vide det var det jeg skulle gøre pga forkølelse og evt øjenbetændelse...to år senere viste det sig han havde pollenallergi og havde virkelig været plaget af det og er det stadig den dag i dag...det kan meget let sætte sig som hoste og desværre også udvikle sig til astma.

Nogle mener at børn der fødes midt i pollensæsonen kan få allergi fordi de påvirkes så voldsomt.

Du kan jo evt prøve at lade hendes sove inde og slet ikke være ude med hende de næste dage....for at se om det hjælper. Nu er det så ikke slemt i dag hvor det regner men den har været slem de sidste uger og to af mine unger de lider virkelig under al den pollen, trods det de får medicin..

God bedring med hende...ville bare lige sige jeg synes du skal have allergi i baghovedet og evt få tjekket det.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.