Er så stolt af min Emma!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

nej hvor er Emma dygtig! det er fisme flot at hun kan det allerede!

Nikoline har een gang sagt "bamse sover"...

Og når man så tænker på alt det Emma har været igennem med sin hofte.... jeg ville også være stolt! sidder faktisk og er helt stolt på dine vegne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

nej hvor er Emma dygtig! det er fisme flot at hun kan det allerede!

Nikoline har een gang sagt "bamse sover"...

Og når man så tænker på alt det Emma har været igennem med sin hofte.... jeg ville også være stolt! sidder faktisk og er helt stolt på dine vegne!!

Årh hvor er du sød!!!

Anmeld

6. maj 2010

Vinker

Du har god grund til at være stolt af Emma for hun ER dygtig  Jeg synes det er rigtig flot at hun kan sige små sætninger allerede. Det er da altså ikke mange på hendes alder der kan endnu....

Niklas Emil kan rigtig mange ord og får at vide at han er dygtig i forhold til sin alder, men han sætter dem ikke så flot sammen i små sætninger som Emma gør. Det er jo ligesom først næste skridt (dér hvor Emma allerede her...)

Anmeld

6. maj 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Du har god grund til at være stolt af Emma for hun ER dygtig  Jeg synes det er rigtig flot at hun kan sige små sætninger allerede. Det er da altså ikke mange på hendes alder der kan endnu....

Niklas Emil kan rigtig mange ord og får at vide at han er dygtig i forhold til sin alder, men han sætter dem ikke så flot sammen i små sætninger som Emma gør. Det er jo ligesom først næste skridt (dér hvor Emma allerede her...)

Tak for svar, jeg var faktisk lidt i tvivl om,hvornår de ca. kan det... Syntes bare selv det var tidligt...men det er det jo så osse...

Men det betyder jo selvfølgelig ikke noget om hun kan det eller ej... er jo en stolt mor alligevel.

Anmeld

6. maj 2010

anna-jonas

Jamen, hun er da også dygtig................ Det er tidligt, at kunne sætte ord sammen til sætninger. Såååååå.....................kan da godt forstå du er stolt.

Anmeld

7. maj 2010

Jules

bondepigen skriver:

Hun slog kinden helt vildt hårdt ned i hendes dukkeseng i går, så hun fik et blåt mærke i en streg hen over kinden. Hun græd en lille smule, men ikke ret længe. Hun tager bare alt i stiv arm.

Mine forældre elsker hende bare SÅ højt, ligesom deres 19 andre børnebørn...og det er jeg virkelig virkelig glad for, da farmor og farfar ikke viser den største interesse, selv om det ikke er så tit de ses... Og Emma elsker dem bare helt vildt. Hver gang vi skal ud, tror hun vi skal over til bedste og står bare og jubler "bedste, bedste" hihi.

I går aftes da jeg sagde til hende, at hun skulle ind og putte, sagde hun "nej, ikke sove". Vores kat er begyndt osse at blive vild med hende, den har ellers været lidt sky overfor hende, men i går smed den sig bare på gulvet og gjorde sig til for hende..og hun fik lov til at ae den. Da vi så læste godnathistorie, og hun fik øje på en kat i bogen, sagde hun "miav, ae den".

Måske er det bare helt normalt, at hun nu kan sige flere og flere små sætninger på tre ord, men kan ikke huske at andre i min familie begyndte på det, før de var 2 år.... Men måske er det bare ønsketænkning... håber ikke det lyder som blær, jeg synes bare hun er så dygtig..og hun er jo min lille skat, som jeg vil være stolt af uanset hvad...

Kan godt forstå du er stolt af din skønne pige

Anmeld

7. maj 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Jamen, hun er da også dygtig................ Det er tidligt, at kunne sætte ord sammen til sætninger. Såååååå.....................kan da godt forstå du er stolt.

Anmeld

7. maj 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Kan godt forstå du er stolt af din skønne pige

Tak, kan osse godt forstå, du er stolt af Viktors skønsang "traktor"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.