Hun slog kinden helt vildt hårdt ned i hendes dukkeseng i går, så hun fik et blåt mærke i en streg hen over kinden. Hun græd en lille smule, men ikke ret længe. Hun tager bare alt i stiv arm.
Mine forældre elsker hende bare SÅ højt, ligesom deres 19 andre børnebørn...og det er jeg virkelig virkelig glad for, da farmor og farfar ikke viser den største interesse, selv om det ikke er så tit de ses... Og Emma elsker dem bare helt vildt. Hver gang vi skal ud, tror hun vi skal over til bedste og står bare og jubler "bedste, bedste" hihi.
I går aftes da jeg sagde til hende, at hun skulle ind og putte, sagde hun "nej, ikke sove". Vores kat er begyndt osse at blive vild med hende, den har ellers været lidt sky overfor hende, men i går smed den sig bare på gulvet og gjorde sig til for hende..og hun fik lov til at ae den. Da vi så læste godnathistorie, og hun fik øje på en kat i bogen, sagde hun "miav, ae den".
Måske er det bare helt normalt, at hun nu kan sige flere og flere små sætninger på tre ord, men kan ikke huske at andre i min familie begyndte på det, før de var 2 år.... Men måske er det bare ønsketænkning... håber ikke det lyder som blær, jeg synes bare hun er så dygtig..og hun er jo min lille skat, som jeg vil være stolt af uanset hvad...
Anmeld