Kan man frabede sig gu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

louise8723

Anonym skriver:

Jeg ved godt , at det ikke kan undgås .. Men vil gerne udskyde det så længe som muligt :b

Og jeg bilder mig ind at man har meget andet at tænke på under fødslen , at man måske ikke opdager det ..

altså som jeg ser det kan du lige så godt vænne dig til tanken.. for du skal altså også ligge og føde hvor flere "ser med" plus at når du har født skal du have 8 ugers undersøgelse.. og der skal hun altså kigge igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg ved godt , at det ikke kan undgås .. Men vil gerne udskyde det så længe som muligt :b

Og jeg bilder mig ind at man har meget andet at tænke på under fødslen , at man måske ikke opdager det ..

Hvorfor tror du det ikke kan ungåes? Jeg har ikke fået lavet en gu mens jeg har været gravid - overhovedet. Mine læger har ikke sagt jeg skulle.

Anmeld

6. maj 2010

frk Jensen

louise4060 skriver:

altså som jeg ser det kan du lige så godt vænne dig til tanken.. for du skal altså også ligge og føde hvor flere "ser med" plus at når du har født skal du have 8 ugers undersøgelse.. og der skal hun altså kigge igen

Self glemmer man at man ligger der og spreder ben når man er i fødsel, og der kan stå mange mennesker i ens fodende..

Jeg var hamrende ligeglad med om hele aalborg stod ved min fodende, jeg skulle bare have ungen ud.

Se det som noget postivt at du blir tjekket.. Det er ikke i alle lande at man overhovdet får tilbuddet..

Kram Betina

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså man kan jo frabede sig alt. Lægeundersøgelser, scanninger, GU'er osv. Det er jo tilbud til den fødende. Også om du vil på sygehuset, have JM eller ej. Hun du vil føde hjemme uassisteret eller ej.

Så du kan jo frabede dig alt. Men der er jo en grund til at man får de undersøgelser. Det er jo for at tjekke om livmoderen har den rette størrelse, så man kan have en indikation om graviditeten er på rette vej til at starte med... Så jeg ville ikke frabede mig det, hvis det var mig.

Man går vel også til 10.000 kms tjæk indimellem??? Og til livmoderhalskræft prøverne???...

Det er vel bare noget man gør. Så kan det godt være det føles lidt træls, men sådan er livet jo...

Anmeld

6. maj 2010

Muffinmus

jo, jeg kunne godt. Men betalte mig også fra en tidlig scanning, så sagde til lægne jeg ikke kunne se nogen grund til at hun skulle glo dernede. hun sagde så at det var de så småt holdt med, fordi de  ikke kunne se andet end at manjo var gravid, så lidt spild af tid:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.