Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Vial

lillemunk skriver:

Du får et ærligt svar............... Jo det er hårdt, men kun om natten, jeg skal op ca hver 4 time og gi mad om dagen syntes jeg ikke det er galt der kan jeg putte lidt med dem.
Mine store piger er jo helt vilde med dem og giver gerne en hånd.
Jeg vil helst gerne gi dem modermælk indtil de er et ½ år men er jo ikke sikkert det lykkes men håber, med tiden skulle de gerne på fuldt bryst.

Håber virkelig for dig at den livmoderhals ikke bliver kortere, så slap af smukke.
Min svandt på en uge fra 4,3 til 1cm. Men min krop kørte jo også på højtryk selvom jeg slappede af.
Så jeg krydser finger for dig alt hvad jeg kan.

Årh, det lyder da ikke så slemt med hver 4. time. Misforstå mig ikke, ved godt at det ikke er "a walk in the park". Dejligt at de store piger kan hjælpe.

Det stress du oplevede kan ikke måles med noget andet, så det er klart din krop blev så påvirket. Heldigvis var dine piger stort set færdigbagte.

Jeg gik til gymnastik i vand to gange om ugen. Derefter havde jeg altid mange plukkeveer. Så håber og tror at det bliver bedre nu. Selvom det er frygtelig kedeligt at lægge på hospitalet, så håber jeg det lidt. Da jeg så kan slappe helt af og blive fulgt tæt. Det er svært at bo alene og holde sig helt i ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.