Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

anna-jonas

Velkommen hjem..............jeg håber at i får den fornødne ro, så de små kan vokse sig store og stærke i en fart.

Får du noget hjælp?? For det er et stort arbejde, at være alene med 2 præmature og de 2 store piger.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

MariaJ

Hvor må det være dejligt at være hjemme igen. Jeg ønsker jer al mulig held og lykke med det hele. Håber du har nogen der kan hjælpe dig med alt det praktiske både med de små og de store.

Maria

Anmeld

6. maj 2010

MinWilliam

Dejligt i er hjemme igen..

Glæder mig til at se billeder

Anmeld

7. maj 2010

LinLin

Hvor dejlig for dig/Jer

Anmeld

7. maj 2010

Agnete

Tillykke med  at I allerede er kommet hjem. Det var godt nok hurtigt. Men nu er de jo tilsyneladende heller ikke nogen, der lader vente på sig,  dine to små prinsesser  Hvor er de bare kære, er vild med deres navne  Så er den lille familie samlet igen, mor med sine 4 piger

Kh Agnete

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

hvor dejligt for jer at I er kommet hjem!!! er de så hvad der vil svare til 35+2(3) nu?? 

I får lige en velkommen hjem 

knus Mitzie 36+4

Anmeld

9. maj 2010

Vial

lillemunk skriver:

Hej Alle
Så er turbo prinsesserne og jeg hjemme igen, med en kamp vægt på 1870 g og 2045g.
Det har været 3 laaaaaaaaaange og mega hårde uger, har savnet mine store piger enormt plus alle tankerne om min søster....hvad har gået ud over amning.

men nu er vi hjemme og har det godt.
FB kommer en af dagene.

knus til jer alle

Ihh, den tråd er jeg da gået helt glip af. (har jo selv mega drama på med en for kort livmoderhals, lungemodner i næste uge og en indlæggelse, som venter forud...adrk!).

Hvor er det bare nogle flotte størrelser. Glæder mig til at se flere billeder af de små, og håber at I alle har fundet jeg til rette derhjemme.

Er amningen så kommet i gang - eller er du gået over til MME?

Stort knus fra Karina - der har ventet på nyt læææænge.

Anmeld

9. maj 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Ihh, den tråd er jeg da gået helt glip af. (har jo selv mega drama på med en for kort livmoderhals, lungemodner i næste uge og en indlæggelse, som venter forud...adrk!).

Hvor er det bare nogle flotte størrelser. Glæder mig til at se flere billeder af de små, og håber at I alle har fundet jeg til rette derhjemme.

Er amningen så kommet i gang - eller er du gået over til MME?

Stort knus fra Karina - der har ventet på nyt læææænge.

Hvad er det for noget med dig.... nu har du altså bare at klemme sammen og blive liggende.
Kun stå op for at tisse og gå i bad intet andet.
Håber virkelig for dig smukke at du kan holde på dem flere uger endnu.

ja de er pænt stor nu, amningen funger men pga de bliver så hurtigt trætte for de skiftevis bryst og flaske.Men kun mælk fra mig jeg malker ud og malker ud og malker ud.....tror godt jeg ved hvordan en ko har det

Knus og de beste tanker fra mig

Anmeld

9. maj 2010

Vial

lillemunk skriver:

Hvad er det for noget med dig.... nu har du altså bare at klemme sammen og blive liggende.
Kun stå op for at tisse og gå i bad intet andet.
Håber virkelig for dig smukke at du kan holde på dem flere uger endnu.

ja de er pænt stor nu, amningen funger men pga de bliver så hurtigt trætte for de skiftevis bryst og flaske.Men kun mælk fra mig jeg malker ud og malker ud og malker ud.....tror godt jeg ved hvordan en ko har det

Knus og de beste tanker fra mig

Hvor er det sejt, at du kan nøjes med modermælk.

Er det ikke sindssygt hårdt at være alene med dem? (her vil jeg meget gerne bede om et knap så ærligt svar..haha).

Det er så skræmmende det med mig. Jeg er dog ved at vænne mig til det. Lægens anbefaling er, at jeg skal tage den med ro, men godt må gå lidt omkring. Der er stadig 29 mm livmoderhals tilbage. Der var bare 50 mm for en måned siden!!! Gisp..

Skal have lungemodner på torsdag og fredag. Er jo kun 23+1 nu.. Fredag skal jeg også scannes. Er den yderligere forkortet med 4 mm, så skal jeg indlægges. Så jeg er ved at gøre mig klar til det!!

Det hele skal nok gå. Der er stadig livmoderhals tilbage, og masser af behandlingsmuligheder. Jeg har jo heldigvis ikke smertefulde plukkeveer. Faktisk er der meget få plukkeveer efter jeg er begyndt at tage den helt med ro. Virklelig godt.

Anmeld

9. maj 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Hvor er det sejt, at du kan nøjes med modermælk.

Er det ikke sindssygt hårdt at være alene med dem? (her vil jeg meget gerne bede om et knap så ærligt svar..haha).

Det er så skræmmende det med mig. Jeg er dog ved at vænne mig til det. Lægens anbefaling er, at jeg skal tage den med ro, men godt må gå lidt omkring. Der er stadig 29 mm livmoderhals tilbage. Der var bare 50 mm for en måned siden!!! Gisp..

Skal have lungemodner på torsdag og fredag. Er jo kun 23+1 nu.. Fredag skal jeg også scannes. Er den yderligere forkortet med 4 mm, så skal jeg indlægges. Så jeg er ved at gøre mig klar til det!!

Det hele skal nok gå. Der er stadig livmoderhals tilbage, og masser af behandlingsmuligheder. Jeg har jo heldigvis ikke smertefulde plukkeveer. Faktisk er der meget få plukkeveer efter jeg er begyndt at tage den helt med ro. Virklelig godt.

Du får et ærligt svar............... Jo det er hårdt, men kun om natten, jeg skal op ca hver 4 time og gi mad om dagen syntes jeg ikke det er galt der kan jeg putte lidt med dem.
Mine store piger er jo helt vilde med dem og giver gerne en hånd.
Jeg vil helst gerne gi dem modermælk indtil de er et ½ år men er jo ikke sikkert det lykkes men håber, med tiden skulle de gerne på fuldt bryst.

Håber virkelig for dig at den livmoderhals ikke bliver kortere, så slap af smukke.
Min svandt på en uge fra 4,3 til 1cm. Men min krop kørte jo også på højtryk selvom jeg slappede af.
Så jeg krydser finger for dig alt hvad jeg kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.