lillemunk skriver:
Hvad er det for noget med dig.... nu har du altså bare at klemme sammen og blive liggende.
Kun stå op for at tisse og gå i bad intet andet.
Håber virkelig for dig smukke at du kan holde på dem flere uger endnu.
ja de er pænt stor nu, amningen funger men pga de bliver så hurtigt trætte for de skiftevis bryst og flaske.Men kun mælk fra mig jeg malker ud og malker ud og malker ud.....tror godt jeg ved hvordan en ko har det 
Knus og de beste tanker fra mig
Hvor er det sejt, at du kan nøjes med modermælk.
Er det ikke sindssygt hårdt at være alene med dem? (her vil jeg meget gerne bede om et knap så ærligt svar..haha).
Det er så skræmmende det med mig. Jeg er dog ved at vænne mig til det. Lægens anbefaling er, at jeg skal tage den med ro, men godt må gå lidt omkring. Der er stadig 29 mm livmoderhals tilbage. Der var bare 50 mm for en måned siden!!! Gisp..
Skal have lungemodner på torsdag og fredag. Er jo kun 23+1 nu.. Fredag skal jeg også scannes. Er den yderligere forkortet med 4 mm, så skal jeg indlægges. Så jeg er ved at gøre mig klar til det!!
Det hele skal nok gå. Der er stadig livmoderhals tilbage, og masser af behandlingsmuligheder. Jeg har jo heldigvis ikke smertefulde plukkeveer. Faktisk er der meget få plukkeveer efter jeg er begyndt at tage den helt med ro. Virklelig godt.
Anmeld