kitty skriver:
Hehe. Hallur spørger også, hvem jeg skriver med "Er det hende Trine".. Og så griner jeg lidt, og han kender svaret.. Men sådan er det jo bare, når jeg hellere vil hænge her, end at læse det jeg skal
Det er meget hyggeligere, og sjovere!!
Ja, gad vide, hvad han trækker op ad skuffen næste gang! Han skal i skjorte ved jeg, så lidt stil skal han vel ha'?
Han har bare at holde sig fra min græsgrønne øjenskygge, for det er favoritten! Dén deler jeg ikke! 
Og ja, vi taler næsten kun færøsk - ment på den måde at Hallur taler dansk til katten, haha! Han kan stå og tale færøsk til mig, og så kigge på katten og slå over i dansk.. Ret underholdende.
Han siger altid "Hej min bedste ven" på gebrokkent dansk, når han kommer hjem.. Men det skal høres, før det er sjovt tror jeg
Har du set Hr. Stork i det fynske idag?
nåååårh! jeg har også en græsgrøn øjenskygge som jeg ikke deler med nogen (og som jeg har passet meget omhyggeligt på i 6 år)
godt at I også taler med katten...det er meget vigtigt! vi har lange samtaler med August, synger en del sange og den slags...vi har en kat der faktisk kan rulle med øjnene af sin "mor og far" 
neeeej jeg har ikke set noget på fyn idag, jeg er blind som en muldvarpe pt og har opgivet at læse Niels Lyhne her til aften fordi jeg inde i mit hoved bare sad og sagde "bla bla bla" mens jeg læste. Søren har fri imorgen, så der er lang (læse)weekend, så nu har vi aftalt at vi går ovenpå og tænder lys og snakker lidt med maven. Søren skal lige overvinde sig selv. hvilket jeg sagtens kan forstå, men jeg har jo bebisen alene en stor del af dagen, så kan jeg jo fortælle alt muligt fjollet der uden der er nogen der griner, men jeg SKAL jo ligesom være til stede når han skal snakke
jeg er bare sådan en klaphat til babysnak. jeg kan huske da min søster fik Carla, så sagde hun altid i telefonen "Vil du tale med moster?" og så fik jeg en stum baby i røret og hvad skal man sige?! jeg endte altid med at sige "nej, hvad SIGER du? det kan jeg ikke tro! du fortæller de værste løgnehistorier jeg længe har hørt". min søster fortalte senere at Carla altid grinede helt vildt når hun talte i telefon med mig, så det har jo fungeret meget godt alligevel
min egen moster er mester i alt det der "aaahgrrryyyyyy!" snak...det kan jeg slet slet ikke.
nåh...lang historie med absolut intet formål
NU vil jeg gå ovenpå med min mave og min mand. vi ses imorgen, misser