Jeg tænkte jeg lige ville give en lille update på morgenens tur til den "store, mørke, frygtindgydende Fetilitetsklinik" i Brædtrup..
Uret larmede kl 5.30 - på min fridag!
Jeg kunne slet ikke få øjne, og kæresten reagerede overhovedet ikke.. efter en halv time fik jeg ham sparket ud med "hallo, du skal lave det der i dag". Yderst velformuleret
Han gik i bad, og jeg trillede ud af sengen og gik i køkkenet for at finde morgenmad og lave juice. Kort efter står han fuldt påklædt med et skævt smil om munden. "Jeg har lavet den". What?? Det gik fandme stærkt!
Vi fik bakset os sammen, og afsted kørte vi.. Vi valgte de små landeveje i stedet for motorvejen, og det gav en del forvirring, og en stooor omvej, ud mellem en masse smukke marker og træer, i lyset af morgensolen. Solen var fremme! Godt tegn!
Da vi kom til Brædstrup blev alt gråt. Overskyet vejr. Jeg tænkte" Åh Nej, nu er det dømt til at gå galt med den her behandling, og bla bla bla.." VÅS!
Vi kom ind på klinikken og blev mødt af en venlig, smilende sygeplejerske, der hurtigt viste os, hvor prøven skulle afleveres, ønskede os fortsat god dag, og det var det!!
I Koldning ventede vi i 1½ time (Mellem store gravide maver
)!! Så jeg var meget positivt overrasket over det idag!
Da vi kom ud skinnede solen igen, og jeg blev glad... Det ender nok ikke så galt det hele. Jeg går bare frygtelig meget op i små tegn, og lige idag skulle det gå ud over vejret.
Vi tror på det! Ønskebarnet har bare lidt svært ved at finde vej hjem!
Som sidebemærkning er resten af dagen er blevet brugt på at spise rundstykker med nutella, shopping og hos frisøren, hvor jeg lige har choppet det meste af mit hår af 
Knus