Nervøs - erfaringer omkring blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Sakris

Tusind tak for alle jeres svar. Er mere rolig nu....

Vagtlægen sagde at hvis der ikke kom mere var det ingenting. Hvis der kom mere og det blev "nyere" skulle jeg ringe til egen læge imorgen tidlig. Han kunne ikke sige om det var godt eller skidt. Jeg skulle bare passe på mig selv og tage det roligt ihvertfald indtil imorgen. Dejligt at høre bedre erfaringer end abort. Giver en update imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Sakris

N&J skriver:

Jeg blødte i starten, dog var det i 11 uge, men fandt aldrig ud af hvorfor, hvis det er brunt, så lyder det mere som om din krop renser ud, jeg blødte frisk blod, men altså ikke meget, lidt i trussen og lidt dryp derefter i nogle dage, men altså jeg lavede bare intet de dage efter, da jeg var skrækslagen, så prøv at slappe af, og måske hold de næste par dage fri.. 

Jeg har gudskelov hjemmearbejdsdag imorgen. Så hvis der er noget, har jeg hele dagen til at ringe til lægen!

Anmeld

5. maj 2010

Sakris

smillaluna skriver:

Jeg begyndte at bløde og fik smerter i uge 6+6, og jeg ringede til vagtlægen som sendte mig direkte på skadestuen hvor jeg blev skannet. Det viste sig at der var tvillinger og jeg er nu 26 uger henne.

Men som en anden skriver så kan de intet gøre hvis det er en begyndende abort, så man kan ikke bruge en skanning til så frygtelig meget. Da jeg blev skannet i sin tid viste den jo som sagt 2 levende fostre, men de sagde direkte til mig at de ikke kunne garantere at der ikke var en abort undervejs.

Hvor fantastisk der var to istedet for en abort.

Det her forum er så skønt. Med alt den feedback man får så hurtigt!

Anmeld

5. maj 2010

Sakris

blomst84 skriver:

Kan sagtens forstå du er nervøs  nu ved jeg ikke hvilken kommune du bor i men Københavns lægevagt vil desværre ikke sende en videre medmindre man styrtbløder. Jeg har oplevet SA 2 gange og som de andre skriver er det frisk blod der kommer og smerterne er værre end mens-smerter... Håber virkelig det bedste for dig 

Bor i nordjylland. Har aldrig ringen til vagtlægen imens jeg har boet her. Så ved ikke rigtig hvad de plejer. Men han tog det meget let, så det må jeg vidst også bare gøre.

Jeg er ked af at hører du har måtte igennem 2xSA. Håber snart det lykkes for jer. Det er så ulideligt at vente, når man så gerne vil

Anmeld

5. maj 2010

Marco2

Jeg har haft to aborter og har ikke blødt særligt meget ved nogen af dem. Anden gang vidste jeg bare at det var noget skidt, og min læge sendte mig til scanning som viste at det ikke var en levedygtig graviditet. Det var i uge 6-7 stykker. Første gang blødte jeg også kun en lille smule og kom til en scanning som viste at barnet havde været dødt siden uge 6-7 stykker og der var jeg i uge 11-12 stykker....

Har heller ikke haft smerter ved nogen af dem. Men der er jo desværre ikke ret meget der kan gøres hvis det er en begyndende abort. Det er jo kroppens reaktion på at afstøde noget som ikke er levedygtigt.

Men føler med dig. Har selv været død frustreret over begge mine gange.

Tror desværre ikke du vil få noget ud af at kontakte andre læger end din egen. 

AG

Anmeld

6. maj 2010

Sakris

Imorges ringede jeg til lægen, der ikke ville tage nogle chancer. Blev derfor sendt videre til akutstuen kl. 11 idag. De foretog en gynækologisk undersøgelse  der bekræftede at jeg havde blødt. Derefter blev jeg scannet op igennem skeden... Og derinde lå min lille hafferlaf og hyggede sig. En lille reje med et bankende hjerte. Ville ønske jeg havde haft min kæreste med. Men han må komme med næste gang, så han også kan se den!  Så nu er jeg glad og mega lettet. Jeg blev derudover bekræftet i min egen udregning af terminsdato. Så nu hedder det den 28. December! Hvis det ikke var fordi der stod en læge, en lægestuderende og en sygeplejerske og kiggede ned i mit underliv, havde det nok været endnu mere fantastisk at opleve

Anmeld

6. maj 2010

businesstigger

Sakris skriver:

Imorges ringede jeg til lægen, der ikke ville tage nogle chancer. Blev derfor sendt videre til akutstuen kl. 11 idag. De foretog en gynækologisk undersøgelse  der bekræftede at jeg havde blødt. Derefter blev jeg scannet op igennem skeden... Og derinde lå min lille hafferlaf og hyggede sig. En lille reje med et bankende hjerte. Ville ønske jeg havde haft min kæreste med. Men han må komme med næste gang, så han også kan se den!  Så nu er jeg glad og mega lettet. Jeg blev derudover bekræftet i min egen udregning af terminsdato. Så nu hedder det den 28. December! Hvis det ikke var fordi der stod en læge, en lægestuderende og en sygeplejerske og kiggede ned i mit underliv, havde det nok været endnu mere fantastisk at opleve

Godt at høre at det var positive nyheder!

Anmeld

6. maj 2010

blomst84

Sakris skriver:

EJ hvor dejligt  dejligt der ikke var noget galt... håber du får en super graviditet

Anmeld

6. maj 2010

N&J

Sakris skriver:

hvor godt at alt var som det skulle være.. 

Kunne de sige hvorfor du havde blødt??

Anmeld

6. maj 2010

Sakris

businesstigger skriver:

Godt at høre at det var positive nyheder!

Ja det var virkelig rart... Er mere rolig nu end jeg har været siden jeg fandt ud af jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.