Hvordan takler man det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Ox.

Tusinde tak for jeres svar og søde ord ...

Lige nu føler jeg bare at tiden indtil fredag hvor vi ved mere, går ekstremt langsom ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

N&J

Det bedste du kan gøre er at være ærlig, det er helt okey ikke at vide hvad man skal sige eller hvordan man skal reagere eller være enorm ked af det, men hvis man er ærlig omkring det og så minder om med mellemrum at man er der til at hjælpe, lytte og hvad der nu ellers skulle være.. så er du der allerede for hende  

Tænker om du måske ved om der er nogle ting du kan gøre for hende som ville gøre at hun kunne koncentrere sig om at blive rask, men det er hårdt at være der for et menneske når det er syg så husk at kigge ekstra længe på din datter og værdsæt alle de timer/måneder eller år du kan få med din moster, og så husk at fortæl hende hvor meget du holder af hende (det er noget af det jeg ville ønske at jeg havde haft mulighed for) og ofte noget man glemmer fordi det er hårdt især midt i et sygdomsforløb.  

Måske er der noget din moster godt kan lide at læse i, strikke eller et eller andet som hun kan bruge til at få tankerne væk, jeg tror adspredelse er en vigtig ting når man er syg.. 

Håber da at hun bliver rask igen og I kommer hurtigt igennem det her Sussie.. 

Anmeld

5. maj 2010

Dot D

Sussie&Lilje skriver:

Mange tak søde ..

Det er bare det med, at jeg ikke vil virke "svag" overfor hende, tror sådan hun har brug for en der siger alting nok skal gå, men det er så svært når man er så ked af det ..

Hejsa, lige et kram fra mig. Jeg vil bare sige til dig, svaghed er tit et tegn på kærlighed. Jeg mistede min mor(48 år) to måneder efter, jeg fødte vores første barn, og jeg græd meget i min graviditet kan jeg love dig, også overfor min mor. Vi snakkede meget om det, der skulle komme, for vi vidste hvad vej det gik, og jeg er fuldstændig sikker på, at hun ikke så mig som svag, selvom det nok er det, jeg selv følte. Derimod føler jeg mig svag ligenu, sidder og skriver igennem tårer  , da din historie vækker mange minder. Jeg håber for dig og din moster, at I vil snakke sammen om hendes sygdom, da det er den nemmeste vej til et godt sygdomsforløb for hende, aldrig rart at lukke af.

Igen et stort kram fra Dot

Anmeld

5. maj 2010

Ox.

Dot D skriver:

Hejsa, lige et kram fra mig. Jeg vil bare sige til dig, svaghed er tit et tegn på kærlighed. Jeg mistede min mor(48 år) to måneder efter, jeg fødte vores første barn, og jeg græd meget i min graviditet kan jeg love dig, også overfor min mor. Vi snakkede meget om det, der skulle komme, for vi vidste hvad vej det gik, og jeg er fuldstændig sikker på, at hun ikke så mig som svag, selvom det nok er det, jeg selv følte. Derimod føler jeg mig svag ligenu, sidder og skriver igennem tårer  , da din historie vækker mange minder. Jeg håber for dig og din moster, at I vil snakke sammen om hendes sygdom, da det er den nemmeste vej til et godt sygdomsforløb for hende, aldrig rart at lukke af.

Igen et stort kram fra Dot

Hej kære Dot ..

Du kender vist min onkel og tante, Allan & Cecilia der har Emilia og Maja .. Det er Allans lillesøster, min moster der er blevet syg ..

Puha, det er også en grim omgang du har været igennem da

Stort

Anmeld

6. maj 2010

Dot D

Sussie&Lilje skriver:

Hej kære Dot ..

Du kender vist min onkel og tante, Allan & Cecilia der har Emilia og Maja .. Det er Allans lillesøster, min moster der er blevet syg ..

Puha, det er også en grim omgang du har været igennem da

Stort

Ja, dem kender jeg, så kommer det jo lidt tættere på. Jeg ønsker i hvert fald alt godt for jer alle. Og hvis du har lyst til at snakke/skrive med en der står lidt udenfor, må du meget gerne bruge mig

Håber du får en god dag

Anmeld

6. maj 2010

Ox.

Dot D skriver:

Ja, dem kender jeg, så kommer det jo lidt tættere på. Jeg ønsker i hvert fald alt godt for jer alle. Og hvis du har lyst til at snakke/skrive med en der står lidt udenfor, må du meget gerne bruge mig

Håber du får en god dag

Tusinde tak skal du ha' .. Det er altid rart.

God dag.

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Jeg har slet ikke noget godt svar.... ville bare sende de varmeste tanker...

Har selv stået der, dog var det min lillesøster der blev syg, så ved hvor magtesløs man føler sig.

Anmeld

6. maj 2010

lululupo

puhhhh av av av det er hårdt..... Jeg kan desværre ingen kloge ord andet end at du slal være der for hende....herfra

Anmeld

6. maj 2010

Ox.

Tak for jeres støtte allesammen, det betyder rigtig meget!

Hun har lige været oppe og fået kontrastvæske sprøjtet ind så de kunne tage bedre billeder af det hele ..

I morgen skal hun til samtale om det videreforløb og hvor meget der er tale om pyha.

Krydser fingre ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.