Hej piger ..
jeg må bare lige ud med det her ..
Min moster på kun 38 år har igennem det sidste års tid været meget syg md lungebetændelse osv men det har altid bare blevet ved det, ifølge sygehuset ..
Igår ringer hun så og beder mig komme ud forbi og snakke. Da jeg kommer derud, står hun ude på deres terrasse med ryggen til mig, jeg går så ud og siger heeej som jeg plejer, hun vender sig om, kigger på mig, og begynder at græde ..
Jeg sætter mig ned sammen med hende, og kan ikke forstå hvad det er der sker, hun tager mig i hånden, og fortæller at hun lige er blevet ringet op af sygehuset som fortalte hende, at de havde undersøgt hendes røntgenbilleder nærmere, og at hun har lungekræft .. Jeg brød fuldstændig sammen .. Hun har altid været som en søster for mig, jeg har boet hos hende igennem svære tider osv .. Og nu skal jeg være stærk for hende ..
Jeg har det så skidt med at jeg sådan brød sammen foran hende, jeg har ikke sovet i nat, blev sendt hjem fra arbejde idag osv ...
Hvordan takler man det her, jeg vil være der for hende, hendes 4 børn, men jeg er fuldstændig sønderknust selv .. sidder bare og stirre ud i luften eller sidder og græder ...
Jeg er på bar bund .. ='(
Knus Sussie
Anmeld