Hvordan takler man det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Ox.

Hej piger ..

jeg må bare lige ud med det her ..

Min moster på kun 38 år har igennem det sidste års tid været meget syg md lungebetændelse osv men det har altid bare blevet ved det, ifølge sygehuset ..

Igår ringer hun så og beder mig komme ud forbi og snakke. Da jeg kommer derud, står hun ude på deres terrasse med ryggen til mig, jeg går så ud og siger heeej som jeg plejer, hun vender sig om, kigger på mig, og begynder at græde ..

Jeg sætter mig ned sammen med hende, og kan ikke forstå hvad det er der sker, hun tager mig i hånden, og fortæller at hun lige er blevet ringet op af sygehuset som fortalte hende, at de havde undersøgt hendes røntgenbilleder nærmere, og at hun har lungekræft .. Jeg brød fuldstændig sammen .. Hun har altid været som en søster for mig, jeg har boet hos hende igennem svære tider osv .. Og nu skal jeg være stærk for hende ..

Jeg har det så skidt med at jeg sådan brød sammen foran hende, jeg har ikke sovet i nat, blev sendt hjem fra arbejde idag osv ...

Hvordan takler man det her, jeg vil være der for hende, hendes 4 børn, men jeg er fuldstændig sønderknust selv .. sidder bare og stirre ud i luften eller sidder og græder ...

Jeg er på bar bund .. ='(

Knus Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Kruse90

årh nej smukke.
Det gør mig meget ondt at høre.
Jeg ved ikke hvad jeg kan sige der hjælper. Men tror bare det er vigtigt at du er der for hende, og det er okay at du også er meget ked af det.
Det skal der være plads til, og det kan hun også godt forstå.
Årh nej fik helt gåsehud da jeg læste det.

Det gør mig virkelig virkelig ondt at høre

Et kæmpe kram til dig og din familie

Anmeld

5. maj 2010

Ox.

Kruse90 skriver:

årh nej smukke.
Det gør mig meget ondt at høre.
Jeg ved ikke hvad jeg kan sige der hjælper. Men tror bare det er vigtigt at du er der for hende, og det er okay at du også er meget ked af det.
Det skal der være plads til, og det kan hun også godt forstå.
Årh nej fik helt gåsehud da jeg læste det.

Det gør mig virkelig virkelig ondt at høre

Et kæmpe kram til dig og din familie

Mange tak søde ..

Det er bare det med, at jeg ikke vil virke "svag" overfor hende, tror sådan hun har brug for en der siger alting nok skal gå, men det er så svært når man er så ked af det ..

Anmeld

5. maj 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Mange tak søde ..

Det er bare det med, at jeg ikke vil virke "svag" overfor hende, tror sådan hun har brug for en der siger alting nok skal gå, men det er så svært når man er så ked af det ..

Søde, søde søde... Det er så HÅRDT!!! Har selv været igennem det med tæt og nær familie...

Først vil jeg gi dig et kæææææmpe !!!

Du er IKKE svag fordi du græder.. Det er hårdt at få at vide at ens nærmeste er alvorligt syg.. Og det er helt iorden at vise at du er ked af det - du viser blot at du er menneskelig..

Ved I noget om hvad prognoserne osv er?  Skriv endelig, hvis der er noget søde..

Knus

Anmeld

5. maj 2010

Kruse90

Sussie&Lilje skriver:

Mange tak søde ..

ja det er super svært
Men hvad med at sige til hende, at det også gør dig ked af det, men at i må være stærke sammen, og kæmpe for så skal alting nok gå.

Anmeld

5. maj 2010

henh01

Det er helt ok at være ked af det og det er helt ok at græde også overfor din moster - det betyder at du holder af hende og føler med hende.

Du skal være der så meget som du orker - du behøver ikke være på en anderledes måde, bare være der, støtte hende og hælpe hende gennem dét at accepterer sin sygdom, hjælpe hende med de praktiske ting der opstår i sådan en situation - børn, familie, testamente osv.

Jeg er forfærdelig ked af at høre om din og din mosters situation, har selv mistet mange af dem der stod mig meget nært til den sygdom. Det er ikke sjovt.

Anmeld

5. maj 2010

Ox.

Renée88 skriver:

Søde, søde søde... Det er så HÅRDT!!! Har selv været igennem det med tæt og nær familie...

Først vil jeg gi dig et kæææææmpe !!!

Du er IKKE svag fordi du græder.. Det er hårdt at få at vide at ens nærmeste er alvorligt syg.. Og det er helt iorden at vise at du er ked af det - du viser blot at du er menneskelig..

Ved I noget om hvad prognoserne osv er?  Skriv endelig, hvis der er noget søde..

Knus

Tak søde ..

Nej, hun skulle have tjekket nyretal idag for at se om hun kunne tåle den væske de skal sprøjte ind i hendes lunger i morgen, og så fredag skal hun til samtale om det videreforløb .. Pyha

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

sender dig bare en stor

Anmeld

5. maj 2010

CamillaT89

Jeg har desværre ikke noget godt råd. Min morfar er selv på sidste stadie i kampen med kræften, og jeg har endnu ikke fundet nogen god måde at tackle det på. Jeg vil bare sige, at jeg føler med dig og din moster.

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg aner det ikke. Jeg kan mærke at den går lige ind... Min moster (dorthemus) er jo også 38... Jeg kan bare lige forstille mig, hvis jeg skulle miste hende nu

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, andet end KÆMPE KRAM!!!!!!

Ord er fuldstændig fattige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.