Nå men.... (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Lyder til du er meget afklaret med det hele med hensyn til at du ikke slipper helt for smerten.

Tror det kommer til at gå stærkt, gik det ved min mor pga de kunne sige at det var varig det hun havde og ikke vil gå væk igen. krydser for at det kommer til at flyde hurtigt igennem systemet

det har jeg arbejdet en del med at blive.... hvis ikke jeg er afklaret med smerten havner jeg igen i en depression... og det gider jeg ikke! så jeg kæmper lige med næb og klør:0)

det kommer til at afhænge af sociallægens vurdering... men jeg glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Lilletrold skriver:

Jeg krydser fingere for dit smukke, du fortjener at det hele flasker sig, så du kan få lidt ro på....

tak søde;0) det ville være dejligt!

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Dejligt at du kan mærke at det har hjulpet!!!!

Så skal det hele bare begynde at rulle nu... det fortjener du sgu!

tak Tina! jeg håber også at det kommer til at gå glat!

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Åhhhh..............det er skønt at opr. har hjulpet.............men synes alligevel at det er noget møg, at du skal lære at leve kroniske smerter resten af livet.

Har hørt om, at de på OUH har en smerteskole. Hvor man kan lære forskellige coping-strategier, der kan højne livskvaliteten betragteligt. Måske var det værd at undersøge.

Håber at du kan få et skånejob, hvor du bliver udfordret på dine faglige kvalifikationer uden at lide fysisk overlast.

Sender dig de største knus i DK.

Knus Mette

hi hi tak søde Mette, for det største knus i DK;0)

ja, den eneste strategi jeg har stiftet bekendtskab med indtil nu, er piller.... og tænder der bides sammen.... ej pjat.. som smerten er nu, kan jeg acceptere den og jeg tager ca piller 3 gange om ugen.... så jeg ved ikke om de vil henvise mig derind... men jeg kan tale med min læge om det jo:0) det er med at få den hjælp man kan...

jeg håber håber og ønsker også at jeg kan få et job, som laborant... jeg ønsker virkelig!!

knus

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Hvor lyder det bare godt at genoptræningen har hjulpet meget.

Glæder mig til at hører om det bliver gode billeder fra legestuen.

Håber at der snart er afklaringen omkring dine jobmuligheder

ih ja de billeder.... jeg glæder mig som et lille barn til jul!

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Dejligt at du kan mærke det har hjulpet, og jeg håber det bliver bedre endnu!!! Kan der ikke gå op til et år før det er blevet så godt som det kan blive?

Åh du må glæde dig til billederne fra vuggestuen med din smukke smukke datter!!!

fremtiden kan man ikke spå om..... det kan lige så vel blive værre som bedre... desværre:0(  så vi må tage udgangspunkt i status som det er lige nu:0) hvilket er godt for mig, hvis der skulle gå et år inden de kunne sige noget om hvor meget og hvor lidt jeg kan så ville jeg først komme i afklaring om et år:0)

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Det er dejligt at høre at genoptræningen har hjulpet, men jeg er ked af at høre at du ikke kan slippe helt af med smerterne. Husk nu at få talt med fysen på Mandag så de kan få afklaret hvad der skal ske med dig i det længere løb.

Der er bare ikke noget bedre en billeder af ens børn, så jeg kan godt forstå du glæder dig. Da Marcus og Ida skulle til fotograf tænkte jeg over tøjet i flere dage op til, og da vi så kom der hen pillede hun tøjet af dem Men det lyder rigtigt fint med en mørkegrå tunika. Jeg håber vi får lov til at se billederne af hende

ja, det eneste fyssen kan sige er at det er bedst jeg fortsætter træningen... men da det er slid jeg har i ryggen, så er der ikke meget at stille op... jeg må bare finde mig i at have ondt:0) jeg tænker måske at opsøge noget skupunktur og zoneterapi.... det har virket for mig før... bare ikk på smerter:0)

jeg glæder mig så meget til de billeder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.