hej damer
så har jeg KUN to gange tilbage af genoptræningen.... torsdag og mandag... det har hjulpet gevaldigt! men kors hvor jeg stadig har ondt i ryggen... nøjagtigt som lægen forudsagde...Der er ikke andet for end at forholde sig til det som det er...
Vi har lige været til møde med min sagsbehandler.... hun vil fremlægge mine papirer for en sociallæge imorgen (en form for læge ansat af kommunen) og når vi har papirerne fra fyssen, så skal de også fremlægges for vedkommende. Som så vurderer om det er hensigtsmæssigt at sende mig i noget afklaring med visitation til flexjob som mål, evt med nogle skånehensyn..... bla bla bla.... fagsnak.... alt sammen helst så hurtigt som muligt, så jeg ikke falder for varighedsbegrænsningen i november (så har jeg fået sygedagpenge i 52 uger)
så mandag, når jeg sfalutter genoptræningen, er det vigtigt jeg får talt med fyssen... Det er vigtigt at hun i sin skrivelse, gør det klart at mine smerter er en varig tilstand, og altså ikke noget som bliver bedre... ellers risikerer vi at de venter med at afklare mig jo.... og så bliover jeg sindssyg... men det tager vi hvis det kommer dertil
Imorgen kommer der fotograf i legestuen;0) Nikoline skal have en fin tunika fra Freoli på.... ih den er så kær... mørkegrå! jeg glæder mig sådan til at se de billeder!!
nu må jeg hellere se at komme afsted, for jeg skal hente Nikoline, så farmand og så skal vi til ørelæge... så han kan kigge på hendes dræn efter sidste omgang MØB...
hav en dejlig eftermiddag de damer...
knus fra mig

Anmeld