Nå men.... (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hej damer

så har jeg KUN to gange tilbage af genoptræningen.... torsdag og mandag... det har hjulpet gevaldigt! men kors hvor jeg stadig har ondt i ryggen... nøjagtigt som lægen forudsagde...Der er ikke andet for end at forholde sig til det som det er...

Vi har lige været til møde med min sagsbehandler.... hun vil fremlægge mine papirer for en sociallæge imorgen (en form for læge ansat af kommunen) og når vi har papirerne fra fyssen, så skal de også fremlægges for vedkommende. Som så vurderer om det er hensigtsmæssigt at sende mig i noget afklaring med visitation til flexjob som mål, evt med nogle skånehensyn..... bla bla bla.... fagsnak.... alt sammen helst så hurtigt som muligt, så jeg ikke falder for varighedsbegrænsningen i november (så har jeg fået sygedagpenge i 52 uger)

så mandag, når jeg sfalutter genoptræningen, er det vigtigt jeg får talt med fyssen... Det er vigtigt at hun i sin skrivelse, gør det klart at mine smerter er en varig tilstand, og altså ikke noget som bliver bedre... ellers risikerer vi at de venter med at afklare mig jo.... og så bliover jeg sindssyg... men det tager vi hvis det kommer dertil

Imorgen kommer der fotograf i legestuen;0) Nikoline skal have en fin tunika fra Freoli på.... ih den er så kær... mørkegrå! jeg glæder mig sådan til at se de billeder!!

nu må jeg hellere se at komme afsted, for jeg skal hente Nikoline, så farmand og så skal vi til ørelæge...  så han kan kigge på hendes dræn efter sidste omgang MØB...

hav en dejlig eftermiddag de damer...

knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

sarahb

ihhh den ryg altså...

Jeg håber bare at dem fra kommunen osv kan få klaret din sag hurtigst muligt så du kan få en afklaring på det hele og ikke skal gå i uvished.

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være for dig og hvor meget din dagligdag er præget af det. Og at du stadig har overskud til os og vores problemer herinde, viser bare du er et stærkt og stort menneske. Du kan godt være ordenlig stolt af dig selv.

Håber lægen finder ud af noget med N´s Dræn

Stort knus Herfra..

Anmeld

5. maj 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

hej damer

så har jeg KUN to gange tilbage af genoptræningen.... torsdag og mandag... det har hjulpet gevaldigt! men kors hvor jeg stadig har ondt i ryggen... nøjagtigt som lægen forudsagde...Der er ikke andet for end at forholde sig til det som det er...

Vi har lige været til møde med min sagsbehandler.... hun vil fremlægge mine papirer for en sociallæge imorgen (en form for læge ansat af kommunen) og når vi har papirerne fra fyssen, så skal de også fremlægges for vedkommende. Som så vurderer om det er hensigtsmæssigt at sende mig i noget afklaring med visitation til flexjob som mål, evt med nogle skånehensyn..... bla bla bla.... fagsnak.... alt sammen helst så hurtigt som muligt, så jeg ikke falder for varighedsbegrænsningen i november (så har jeg fået sygedagpenge i 52 uger)

så mandag, når jeg sfalutter genoptræningen, er det vigtigt jeg får talt med fyssen... Det er vigtigt at hun i sin skrivelse, gør det klart at mine smerter er en varig tilstand, og altså ikke noget som bliver bedre... ellers risikerer vi at de venter med at afklare mig jo.... og så bliover jeg sindssyg... men det tager vi hvis det kommer dertil

Imorgen kommer der fotograf i legestuen;0) Nikoline skal have en fin tunika fra Freoli på.... ih den er så kær... mørkegrå! jeg glæder mig sådan til at se de billeder!!

nu må jeg hellere se at komme afsted, for jeg skal hente Nikoline, så farmand og så skal vi til ørelæge...  så han kan kigge på hendes dræn efter sidste omgang MØB...

knus fra mig

Lyder til du er meget afklaret med det hele med hensyn til at du ikke slipper helt for smerten.

Tror det kommer til at gå stærkt, gik det ved min mor pga de kunne sige at det var varig det hun havde og ikke vil gå væk igen. krydser for at det kommer til at flyde hurtigt igennem systemet

Anmeld

5. maj 2010

Lilletrold

Jeg krydser fingere for dit smukke, du fortjener at det hele flasker sig, så du kan få lidt ro på....

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Dejligt at du kan mærke at det har hjulpet!!!!

Så skal det hele bare begynde at rulle nu... det fortjener du sgu!

Anmeld

5. maj 2010

anna-jonas

Åhhhh..............det er skønt at opr. har hjulpet.............men synes alligevel at det er noget møg, at du skal lære at leve kroniske smerter resten af livet.

Har hørt om, at de på OUH har en smerteskole. Hvor man kan lære forskellige coping-strategier, der kan højne livskvaliteten betragteligt. Måske var det værd at undersøge.

Håber at du kan få et skånejob, hvor du bliver udfordret på dine faglige kvalifikationer uden at lide fysisk overlast.

Sender dig de største knus i DK.

Knus Mette

Anmeld

6. maj 2010

lion

Hvor lyder det bare godt at genoptræningen har hjulpet meget.

Glæder mig til at hører om det bliver gode billeder fra legestuen.

Håber at der snart er afklaringen omkring dine jobmuligheder

Anmeld

6. maj 2010

Bondepigen

Dejligt at du kan mærke det har hjulpet, og jeg håber det bliver bedre endnu!!! Kan der ikke gå op til et år før det er blevet så godt som det kan blive?

Åh du må glæde dig til billederne fra vuggestuen med din smukke smukke datter!!!

Anmeld

6. maj 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

hej damer

knus fra mig

Det er dejligt at høre at genoptræningen har hjulpet, men jeg er ked af at høre at du ikke kan slippe helt af med smerterne. Husk nu at få talt med fysen på Mandag så de kan få afklaret hvad der skal ske med dig i det længere løb.

Der er bare ikke noget bedre en billeder af ens børn, så jeg kan godt forstå du glæder dig. Da Marcus og Ida skulle til fotograf tænkte jeg over tøjet i flere dage op til, og da vi så kom der hen pillede hun tøjet af dem Men det lyder rigtigt fint med en mørkegrå tunika. Jeg håber vi får lov til at se billederne af hende

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ihhh den ryg altså...

Jeg håber bare at dem fra kommunen osv kan få klaret din sag hurtigst muligt så du kan få en afklaring på det hele og ikke skal gå i uvished.

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være for dig og hvor meget din dagligdag er præget af det. Og at du stadig har overskud til os og vores problemer herinde, viser bare du er et stærkt og stort menneske. Du kan godt være ordenlig stolt af dig selv.

Håber lægen finder ud af noget med N´s Dræn

Stort knus Herfra..

hej smukke;0)

tak for de søde ord;0) jeg elsker at være der for andre mennesker, i det omfang jeg nu kan;0)

det har været rigtig hårdt og er det lidt endnu... men jeg tror lidt på det der med, at det der ikke slår di ihjel gør dig stærkere;0)

Nikolines ører har det i øvrigt rigtigt godt! drænene sidder som de skal og hun hører perfekt;0)

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.