Nå så står den vist på lægevagt eller skadestue senere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det bliver jeg nødt til... og må desværre nok sygemelde mig for kan jo ikke passe børn med det ben her

nej det er klart.... øv hvor er det surt! men de er da nødt til at gøre noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Mit knæ er blevet meget værre over natten

Jeg kan slet ikke bøje benet nu... Sad på bordet og forsøgte at lave min øvelser jeg har fået af lægen... jeg fik det måsek bukket 2 cm så vrælede jeg bare fordi det gjorde så ondt.

Nu har jeg proppet smertestillende i mig og så må jeg bare vente til Carsten kommer hjem....

Ungerne sover jo heldigvis nu, så har da lige en time eller to hvor jeg bare kan sidde med benet oppe...

Er ikke særlig opsat på en aften på lægevagten

Aj hvor noget møg 

Nu har jeg ikke lige fået læst igennem siden igår eftermiddags, så jeg har sikkert overset et tidligere indlæg, som forklarer - Men hvad sørensen er der da sket med dit knæ ??

Anmeld

5. maj 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Øv bøv... det er først imorgen de har længe åbent...

Øv, hvor er det synd! 

Håber, at de vil se dig i aften så! 

Og ja, du bliver da nødt til at sygemelde dig, hvis ikke det er blevet bedre. 

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Aj hvor noget møg 

Nu har jeg ikke lige fået læst igennem siden igår eftermiddags, så jeg har sikkert overset et tidligere indlæg, som forklarer - Men hvad sørensen er der da sket med dit knæ ??

Jeg har bøvlet med mine knæ længe men så i lørdags skete der et eller andet inden i det, jeg rejste mig fra gulvet og det gav et KÆMPE knæk... og ja så nu er det bare hævet, gør vildt ondt og er helt stift

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Øv, hvor er det synd! 

Håber, at de vil se dig i aften så! 

Og ja, du bliver da nødt til at sygemelde dig, hvis ikke det er blevet bedre. 

Jeg skal overkomme min dårlige samvittighed... jeg er jo privat dagplejer så forældrene skal selv finde pasning hvis jeg er syg og jeg får bare så dårlig samvittighed over det

Anmeld

5. maj 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Jeg skal overkomme min dårlige samvittighed... jeg er jo privat dagplejer så forældrene skal selv finde pasning hvis jeg er syg og jeg får bare så dårlig samvittighed over det

Ja, det forstår jeg godt. Men du har også et ansvar overfor dig selv. Og forældrene er klar over, at dagplejeren kan blive syg.
(Og hvis det ikke er noget, der sker tit, så er de klar over, at den er helt gal.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.