Nå så står den vist på lægevagt eller skadestue senere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

TbCp

Mit knæ er blevet meget værre over natten

Jeg kan slet ikke bøje benet nu... Sad på bordet og forsøgte at lave min øvelser jeg har fået af lægen... jeg fik det måsek bukket 2 cm så vrælede jeg bare fordi det gjorde så ondt.

Nu har jeg proppet smertestillende i mig og så må jeg bare vente til Carsten kommer hjem....

Ungerne sover jo heldigvis nu, så har da lige en time eller to hvor jeg bare kan sidde med benet oppe...

Er ikke særlig opsat på en aften på lægevagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Jeg kan slet ikke bøje benet nu... Sad på bordet og forsøgte at lave min øvelser jeghar fået af lægen... jeg fik det måsek bukket 2 cm så vrælede jeg bare fordi det gjorde så ondt.

Nu har jeg proppet smertestillende i mig og så må jeg bare vente til Carsten kommer hjem....

Ungerne sover jo heldigvis nu, så har da lige en time eller to hvor jeg bare kan sidde med benet oppe...

Puha, din stakkel!! 

Det var noget med, at du har for meget brusk, ikke? Sidder det under din menisken?

Jeg har engang fået fjernet kalk derunder og dét var virkelig smertefuldt - og dit lyder bare så meget værre!!

Håber, at du ikke skal vente for længe hos lægevagten! (Har din egen læge ikke længe åbent/åben om aftenen om onsdagen?)

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Puha, din stakkel!! 

Det var noget med, at du har for meget brusk, ikke? Sidder det under din menisken?

Jeg har engang fået fjernet kalk derunder og dét var virkelig smertefuldt - og dit lyder bare så meget værre!!

Håber, at du ikke skal vente for længe hos lægevagten! (Har din egen læge ikke længe åbent/åben om aftenen om onsdagen?)

Jo det er noget med brusken... men det her føles bare ikke godt

Vil da egentlig lige prøve at tjekke min læges åbningstider idag.... det havde jeg ikke lige overvejet.

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Puha, din stakkel!! 

Øv bøv... det er først imorgen de har længe åbent...

Anmeld

5. maj 2010

Milka

TbCp skriver:

Jeg kan slet ikke bøje benet nu... Sad på bordet og forsøgte at lave min øvelser jeg har fået af lægen... jeg fik det måsek bukket 2 cm så vrælede jeg bare fordi det gjorde så ondt.

åh nej, held og lykke med det ikke sjovt at have bøvl med knæene, det har jeg selv prøvet ...

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

åh nej, held og lykke med det ikke sjovt at have bøvl med knæene, det har jeg selv prøvet ...

Nej det er bare megatræls

Ligner jo satme en gammel kone når jeg kommer gående

Anmeld

5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

ej mand.....

det lyder fisme ikke godt! jeg håber lægevagten har nogle konstruktive løsningsforeslag!

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

ej mand.....

det lyder fisme ikke godt! jeg håber lægevagten har nogle konstruktive løsningsforeslag!

Hvis de overhovedet vil se mig

Anmeld

5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hvis de overhovedet vil se mig

ja....

argh men Tina.... hvis de ikke vil.... så ringer du til din egen læge imorgen og siger at nu kan du ikke bukke benet!

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

ja....

argh men Tina.... hvis de ikke vil.... så ringer du til din egen læge imorgen og siger at nu kan du ikke bukke benet!

Det bliver jeg nødt til... og må desværre nok sygemelde mig for kan jo ikke passe børn med det ben her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.