Bekymret efter 1 lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Sakris

sofie85 skriver:

Jeg var til lægen igår, og er 7+3..

Lægen sagde at alt var helt normalt og at min livmoder var vokset, men den var vist ikke helt så stor som den burde være, men hun sagde at hun ikke helt kunne bedømme det for hun ved ikke hvor stor den var inden jeg blev gravid.

Og så var hun lidt bekymret over at jeg kun har lidt brystspændinger og ingen kvalme.

Hun sagde at det var helt normalt, men at hun var ekstra opmærksom pga jeg har haft en MA tidligere på året.

Jeg fik taget en blodprøve og skal have svar imorgen for at se om hcg hormonet er steget som det skal, men jeg er jo begyndt at være rigtig bekymret nu for at alt er som det skal være

Er der nogen af jer som har prøvet lignende?

Jeg skulle være 6+3 idag. Men har ingen symptomer af dem du nævner. Hverken brystspændinger eller kvalme. Kun træthed. Så håber da bestemt ikke det er et dårligt tegn!

Min læge sagde ingenting andet end tillykke, da jeg var oppe og få taget en ekstra graviditetstest i torsdags! Er spændt på at høre hvad han så siger d. 19. når jeg skal til lægen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

sofie85

Tak for alle jeres svar, er mindre bekymret nu

Og til dig Sakris, du skal ikke være bekymret, det har du ingen grund til, jeg blev bare hylet lidt ud af den efter min læge virkede lidt bekymret...

men det er sikkert ingenting, hun sagde jo også at alt virkede normalt.

Tror bare jeg har fokuseret for meget på det negative fordi jeg er nervøs for at der skal gå noget galt..

Nu vil jeg fokusere på det positive, har jo også fået større bryster og de er spændte, de gør bare ikke ondt

Anmeld

7. maj 2010

sofie85

En lille opdatering:

Fik svar på min blodprøve og mit hcg hormon stiger, så det er jo et godt tegn  

Anmeld

7. maj 2010

Sakris

Det var da dejligt

Anmeld

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

sofie85 skriver:

En lille opdatering:

Fik svar på min blodprøve og mit hcg hormon stiger, så det er jo et godt tegn  

Super fedt at din blodprøve viste forøget hcg hormon...

Men en vildt mærkelig læge...

Jeg gik gennem hele graviditet uden én eneste graviditet's 'skavank' Hverken kvalme - svimmelhed - bækkenløsning osv.

Jo han lå på tværs gennem det hele, så hver gang jeg bukked mig lidt sammen kunne jeg mærke hans hoved smutte på de nederste ribben...

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

Super dejligt.Ingen grund til nervøsitet. Og held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.