mortilfreja skriver:
Min veninde fandt først ud af at hun var gravid da hun var 17 uger henne..
Hun skulle til undersøgelse fordi hun havde så ondt i underlivet. Hun havde taget en del test som alle var negative.
Hun havde sin mens de første 5 måneder af graviditeten.
Hvordan fandt de ud af det så? Kunne man slet intet se på hende og ved du hvilke symptomer hun havde? Jeg er begyndt at få en strammende fornemmelse i underlivet og maven også, samtidig med jeg føler mig oppustet, og det svier lidt ind imellem jeg skal tisse, og det trygger på en underlig måde. Det er godt nok underligt. Den sidste test jeg tog (mandags) var negativ.. Min sidste mens var bare slet ikke som den plejede, (undskyld detaljer) men det plejede at være MEGET blod de to første dage og meget rødt og friskt, denne gang var det bare stille og roligt og brunligt indimellem.
Kan godt være det lyder naivt, desperat osv.. Men det er virkelig frustrende alt det der sker med min krop for tiden og når man ikke kan få et svar på hvorfor.
En af dagene blev jeg mega svimmel da jeg var ude og gå, jeg var nervøs for jeg skulle besvime, og det har jeg aldrig prøvet før.
Det er bare så frustrende og det fylder så meget i mit hoved! måtte bare lige ud med det.
Anmeld