Gravid, med mens og negativ test..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

MajseMaja

sufinurs skriver:

har lige haft det som dig i to uger .. troede ikke, det var muligt at få så mange symptomer og ikke være gravid - for mit vedkommende er det nok fordi jeg ønsker det så meget - måske gør du også det ;D ..

KH Sufinurs - som er en uge gammel på denne side ;D (mega hyggeligt)

Så er jeg ikke den eneste der er lidt "skør"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

mortilfreja

SabrinaR skriver:

Fik hun af vide hvorfor hun ikke ku teste positiv?

Altså pga hun bare ikke ku danne hcg eller var der en anden årsag?

Hun dannede bare HCG meget langsomt.

Hun fødte en velskabt pige for to år siden

Anmeld

13. maj 2010

MajseMaja

mortilfreja skriver:

Min veninde fandt først ud af at hun var gravid da hun var 17 uger henne..

Hun skulle til undersøgelse fordi hun havde så ondt i underlivet. Hun havde taget en del test som alle var negative.

Hun havde sin mens de første 5 måneder af graviditeten.

Hvordan fandt de ud af det så? Kunne man slet intet se på hende og ved du hvilke symptomer hun havde? Jeg er begyndt at få en strammende fornemmelse i underlivet og maven også, samtidig med jeg føler mig oppustet, og det svier lidt ind imellem jeg skal tisse, og det trygger på en underlig måde. Det er godt nok underligt. Den sidste test jeg tog (mandags) var negativ.. Min sidste mens var bare slet ikke som den plejede, (undskyld detaljer) men det plejede at være MEGET blod de to første dage og meget rødt og friskt, denne gang var det bare stille og roligt og brunligt indimellem.

Kan godt være det lyder naivt, desperat osv.. Men det er virkelig frustrende alt det der sker med min krop for tiden og når man ikke kan få et svar på hvorfor.

En af dagene blev jeg mega svimmel da jeg var ude og gå, jeg var nervøs for jeg skulle besvime, og det har jeg aldrig prøvet før.

Det er bare så frustrende og det fylder så meget i mit hoved! måtte bare lige ud med det.

Anmeld

13. maj 2010

Kb

Du er ikke gravid.... For det kan man ikke være med mindre man ikke har menses eller står med en positiv test.

Det som mortilfreja beskriver er en sjældenhed ud over det sædvanlige, og i virkeligheden er jeg overbevist om det slet ikke kan lade sig gøre. Jeg tror at de kvinder det sker for er i en eller anden form for benægtelse - og måske ikke ønsker at se de to streger på testen.

Man kan sagtens være gravid og få blødninger og man kan også være gravid og ikke få en positiv test - men jeg vil næsten garantere at er der gået mere end 14 siden du skulle have haft din menses og er testen stadig ikke positiv og du oven i købet har fået menses, så er du IKKE gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.