Hej Piger.
Jeg er ny herinde, og har fulgt med og læst og læst og læst de sidste par dage. Vil lige starte med at sige, at hvor er det en dejlig og hyggelig tone der er på dette vidunderlige forum 
Nå, men sagen er den at jeg ville forhøre mig om nogen af jer, eller om i kender nogen der har haft menstruation selvom de var gravid og negativ test (altså ikke kunne få en positiv test i starten) og om hvordan og hvorledes.
Situationen er den at min kæreste og jeg ikke prøver at blive gravide, (skulle helst have min udd. først) men hvis jeg blev ville det da være fantastisk.
Men, jeg har de sidste par uger haft ømme bryster (det spænder i siderne og trykker og de er bare ømme i det hele taget), dagligt kvalme i et par dage nu og har kastet op 2 gange - dog ikke kvalme hele dagen. Humørsvingninger, ekstra træt og en dag havde jeg så kraftig hovedpine at jeg troede mit hoved skulle eksplodere. Og sidst men ikke mindst syns jeg bare det rumstere voldsomt i min mave, og tingene ikke er som de plejer - Alt det her kommer sig sikkert af jeg startede med ømme bryster og så lytter ekstra meget til min krop efter signaler, og kobler dem sammen. Men når jeg læser indlæg om "hvordan kunne du mærke du var gravid" sidder jeg bare og tænker 
Men helt ærligt.. Hvis jeg er gravid, så vil jeg sku godt vide det! 
Håber nogle kan svare på om de har været gravide uden positiv test i starten og med menstruation..
Anmeld