KaMa skriver:
Det er som alle skriver helt normalt med udflåd.
Var du hos gyn, fik du måske en vaginalscanning? Der bruger de glidecreme. Det kan godt samle sig som bussemænd, så måske det også er det? Blandet godt op med alt det andet stads, du pt producerer??
Har ikke læst alle svar i tråden, så måske andre har foreslået det.
TIllykke med graviditeten. Det er bare magisk med et lille hjerte i maven.
Ja, det var en vaginalscanning, men har de sidste par dage oplevet det med klumpet udflåd. Men er ikke så urolig for det, skulle bare høre det var normalt. Det er mere blødningen der gør mig nervøs, men den faldt ligesom til jorden da vi så den lille i går, og hvordan den allerede nu spjætter, så tror ikke jeg har grund til nervøsitet, men derfor er den der selvfølgelig alligevel.
Og mange tak, ja det var helt underligt, og nu blev det endelig virkelig, for det var sq mig hun scannede i. Det har virket lidt uvirkelig med blodprøver og urinprøver. Og ja, altså mavesmerterne det er da lidt hvad det er, for det kunne også forbinnes til andre ting. Men det at se at det var inde i mig, og det rørte på sig, og så det lille hjerte, det var bare så vidunderligt at se, og så blev jeg bare helt rolig. Og ja, kæresten faldt helt ind i skærmen da han så det, og bagefter stod vi begge, og næsten sagde i munden på hinanden: Den har vi lavet.... hihi. Virkelig vidunderlig følelse

Anmeld