Har set hjertet slå, men er det her normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

LilyMarleen

VIPpigen skriver:

Elsker succes historier, og syntes også jeg har læst det er normalt, men hold op det er ulækkert, men for pokker, der kommer jo noget vidunderligt ud af det

Ja lige præcis :-) Jeg havde det endda også ved ægløsning. Så ingen grund til bekymring selvom det er RIGTIG ulækkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Det var så fasinerende, var helt væk i den skærm, og det samme var kæresten da han så det, han faldt HELT i staver... og mange tak...

Ja, det er virkelig ubeskriveligt at se den lille første gang Dejligt med en tydelig reaktion hos kæresten også

Selv tak

Anmeld

5. maj 2010

VIPpigen

Caroline86 skriver:

lyder som om du er rigtig opmærksom - på den gode måde

Ingen grund til bekymring! Og som sagt er det med blødningerne også helt normalt - det er simpelthen slimhinderne der slår revner fordi de udtørrer! Ikke rart, men helt normalt

Og tillykke med graviditeten forresten!

Knus

Ja, er opmærksom, er bange for der skal gå noget galt. Og så har jeg kun været af p-piller i 2 måneder, så er stadig ved at lære min krop at kende igen unden den styres af piller... hihi.

Og tusind tak  

Anmeld

5. maj 2010

VIPpigen

LadyRanda skriver:

Ja lige præcis :-) Jeg havde det endda også ved ægløsning. Så ingen grund til bekymring selvom det er RIGTIG ulækkert!

Har godt lagt mærke til det er mere klistret ved æggeløsning, men det har dog ikke været så samlet i klumper som det er nu. Men så tager jeg det bare stille og roligt igen, og nyder graviditeten

Anmeld

5. maj 2010

Vial

VIPpigen skriver:

Jeg er rykket fra at være 8+6, til at være 8+4 i dag. Det er hvad det er, fik lavet en scanning, fordi der har været noget blødning nogen dage siden jeg fandt ud af graviditeten. Var til første læge undersøgelse i dag, hvor hun lavede endnu en gu, pga blødningerne. Blev sendt videre til en gyn-læge, som lavede scanningen, og vi så det lille hjerte på skærmen, og fik også et lille billed med hjem, det var vidunderligt at se, og på et tidspunkt hvor hun holder scanneren helt stille kunne vi se den lille giver et spjæt ligesom vi kan gøre når vi får en kuldegysning

Men ville lige høre om der er andre som har oplevet at have meget klistret udflåd?? Det lyder ulækkert, men ligner lidt alt for, forvokset bussemænd, i det har jeg så en lille smugle gammelt blod, dog ikke noget alvorligt da både læge og gyn-læge mener det er pga sex jeg bløder lidt...

Ja, lidt om mit sexliv får i så også her, håber i overlever, men syntes man kan spørge om ALT her, og er rart man ikke bliver dømt på nogen måder.

Det er som alle skriver helt normalt med udflåd.

Var du hos gyn, fik du måske en vaginalscanning? Der bruger de glidecreme. Det kan godt samle sig som bussemænd, så måske det også er det? Blandet godt op med alt det andet stads, du pt producerer??

Har ikke læst alle svar i tråden, så måske andre har foreslået det.

TIllykke med graviditeten. Det er bare magisk med et lille hjerte i maven.

Anmeld

5. maj 2010

VIPpigen

KaMa skriver:

Det er som alle skriver helt normalt med udflåd.

Var du hos gyn, fik du måske en vaginalscanning? Der bruger de glidecreme. Det kan godt samle sig som bussemænd, så måske det også er det? Blandet godt op med alt det andet stads, du pt producerer??

Har ikke læst alle svar i tråden, så måske andre har foreslået det.

TIllykke med graviditeten. Det er bare magisk med et lille hjerte i maven.

Ja, det var en vaginalscanning, men har de sidste par dage oplevet det med klumpet udflåd. Men er ikke så urolig for det, skulle bare høre det var normalt. Det er mere blødningen der gør mig nervøs, men den faldt ligesom til jorden da vi så den lille i går, og hvordan den allerede nu spjætter, så tror ikke jeg har grund til nervøsitet, men derfor er den der selvfølgelig alligevel.

Og mange tak, ja det var helt underligt, og nu blev det endelig virkelig, for det var sq mig hun scannede i. Det har virket lidt uvirkelig med blodprøver og urinprøver. Og ja, altså mavesmerterne det er da lidt hvad det er, for det kunne også forbinnes til andre ting. Men det at se at det var inde i mig, og det rørte på sig, og så det lille hjerte, det var bare så vidunderligt at se, og så blev jeg bare helt rolig. Og ja, kæresten faldt helt ind i skærmen da han så det, og bagefter stod vi begge, og næsten sagde i munden på hinanden: Den har vi lavet.... hihi. Virkelig vidunderlig følelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.