Jeg er rykket fra at være 8+6, til at være 8+4 i dag. Det er hvad det er, fik lavet en scanning, fordi der har været noget blødning nogen dage siden jeg fandt ud af graviditeten. Var til første læge undersøgelse i dag, hvor hun lavede endnu en gu, pga blødningerne. Blev sendt videre til en gyn-læge, som lavede scanningen, og vi så det lille hjerte på skærmen, og fik også et lille billed med hjem, det var vidunderligt at se, og på et tidspunkt hvor hun holder scanneren helt stille kunne vi se den lille giver et spjæt ligesom vi kan gøre når vi får en kuldegysning
Men ville lige høre om der er andre som har oplevet at have meget klistret udflåd?? Det lyder ulækkert, men ligner lidt alt for, forvokset bussemænd
, i det har jeg så en lille smugle gammelt blod, dog ikke noget alvorligt da både læge og gyn-læge mener det er pga sex jeg bløder lidt...
Ja, lidt om mit sexliv får i så også her, håber i overlever, men syntes man kan spørge om ALT her, og er rart man ikke bliver dømt på nogen måder.
Anmeld