Det største ønske :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg kender godt det med at have svært med at få det hele formuleret!

Jeg har været igennem en masse sygdom tidligere og for at få mig formuleret ud af det satte jeg mig ned og skrev! skrev skrev skrev og ofte gav det ikke et han mening, men det hjalp! Få det ned på papir (eller computer) og ud af kroppen Du er jo allerede startet med det ved at skrive det her indlæg!

Har jeg forstået dit inlæg rigtigt at du stoppede med p-piller i sep og så pludselig ikke havde regelmæssig mens fra jan? For det er faktisk meget normalt at cyklus ikke er regelmæssig når man stopper på pillerne og man kan sagtens have alm. regelmæssig mens de første måneder og så pludselig have uregelmæssig mens - men du skal naturligvis have blødninger, for slimhinden skal ud!

Jeg er en af de heldige der blev gravid i første hug, så jeg kan ikke sætte mig ind i hvor pisse hårdt det må være for alle Jer der kæmper! Jeg kender mange der kæmper og har kæmpet, og jeg ser hvor ondt det gør... Men jeg har ikke mærket det på egen krop, heldigvis!

Ja, det hjælper faktiskt at få det skrevet ud af systemet
Jeg er begyndt at digte, og føler at det læsner lidt op for det fastklemte følelser

Nej, jeg holdt op med at bruge p-piller i maj/juni 2009, men projekt-baby startede rigtigt i september... jeg har haft regelmæssig mens siden jeg holdt op med at bruge p-pillerne, så lægen udelukkede det som en mulighed for den manglende mens...

Hvor er du heldig at det lykkedes i første hug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja, det hjælper faktiskt at få det skrevet ud af systemet
Jeg er begyndt at digte, og føler at det læsner lidt op for det fastklemte følelser

Nej, jeg holdt op med at bruge p-piller i maj/juni 2009, men projekt-baby startede rigtigt i september... jeg har haft regelmæssig mens siden jeg holdt op med at bruge p-pillerne, så lægen udelukkede det som en mulighed for den manglende mens...

Hvor er du heldig at det lykkedes i første hug

hmm, ja ok så burde din mens fortsat være regelmæssig! Godt at det bliver undersøgt under alle omstændigheder.. Det er ikke alle læger der tager det seriøst og specielt unge kvinder må tit gå rundt uden at få hjælp for "du er jo ung, du har masser af tid"

Du skal endelig skrive hvis du har brug for at lufte ud.. Har ladet mig fortælle at jeg er god til at lytte og støtteBåde hvis det hele bare er for surt eller hvis du bare har lyst til at sludre (eller sladre )

Anmeld

4. maj 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hmm, ja ok så burde din mens fortsat være regelmæssig! Godt at det bliver undersøgt under alle omstændigheder.. Det er ikke alle læger der tager det seriøst og specielt unge kvinder må tit gå rundt uden at få hjælp for "du er jo ung, du har masser af tid"

Du skal endelig skrive hvis du har brug for at lufte ud.. Har ladet mig fortælle at jeg er god til at lytte og støtteBåde hvis det hele bare er for surt eller hvis du bare har lyst til at sludre (eller sladre )

Ja, min egen læge ville ikke undersøge mig og mente, at vi blot skulle se tiden an!!! Jeg ringede så med det samme til en anden læge, og han tog mig alvorligt med det samme - hvilket jeg er utrolig glad for. Ja, jeg er ung, normalvægtig og har ikke ændret min livsstil, så i mit tilfælde er det ikke en "normal" udeblivelse...

Jeg takker for dit tilbud Det er godt at vide at man har en, som man kan vende sig til hvis følelserne presser for meget på

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja, min egen læge ville ikke undersøge mig og mente, at vi blot skulle se tiden an!!! Jeg ringede så med det samme til en anden læge, og han tog mig alvorligt med det samme - hvilket jeg er utrolig glad for. Ja, jeg er ung, normalvægtig og har ikke ændret min livsstil, så i mit tilfælde er det ikke en "normal" udeblivelse...

Jeg takker for dit tilbud Det er godt at vide at man har en, som man kan vende sig til hvis følelserne presser for meget på

kan sgu blive så vred på de praktiserende læger i Danmark... Jeg er glad for at jeg har en læge der gør hvad der bliver sagt Ej, jeg er virkelig glad for min læge og føler hun tager mig seriøst...

hav en skøn aften (selvom det vel i virkeligheden nærmer sig nat, så må hellere også sige sov godt)

Anmeld

4. maj 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

kan sgu blive så vred på de praktiserende læger i Danmark... Jeg er glad for at jeg har en læge der gør hvad der bliver sagt Ej, jeg er virkelig glad for min læge og føler hun tager mig seriøst...

hav en skøn aften (selvom det vel i virkeligheden nærmer sig nat, så må hellere også sige sov godt)

Ja, jeg overvejer helt ekstremt at skifte fra min gamle læge over til ham her, der gad at lytte til mig

tak og i lige måde og sov god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.