Nøj, hvor er jeg bare led og ked af det hele - og det er jeg altså alt for ung til!
Men selvom jeg kun er 19 år begynder jeg mig næsten at føle mig gammel. Alle mine nærmeste venner og veninder har børn, og nogle af dem skal ha nummer 2 nu i 2010. Og nogle af mine venner er enten blevet gifte eller skal giftes nu i år (ja, gift som 19-21 - årige!). Og i dag fik jeg så at vide, at en bekendt (19-årig) nu er blevet gravid - ved et uheld!! Det føles virkelig som om alle omkring mig bliver gravide - og alle ved et uheld! Og to veninder her enda fået sig abort, da de hellere ville leve det frie liv! Det største samtalemne med vennerne udenfor gymnasiet er børn, børnetøj, børnesygdom, børneleg, børn børn børn. Og nøøøj hvor gør det bare ondt indeni 
Jeg har altid drømt og at få en familje med mange børn - mindst fire. Jeg elsker og forguder børn. For mit vedkommende, så er det hele formålet med livet. Siden jeg var helt ung har jeg drømt om at blive en ung mor, dog liiige få den gymnasielle uddannelse i hus - hvilket jeg nu har.
I september '09 tænkte mig og min kæreste, at det vist var på tide så småt at begynde med projekt-baby, eftersom alle hormonerne fra p-pillerne nu skulle være ude af systemet. Men måned efter måned kom mensen, lige indtil januar 2010, hvor jeg ingen mens fik. Jeg testede da jeg var gået 2 uger over tid, men den viste først meget svagt posetiv, og efter 4-5 minutter blev en så negativ. Testede igen en uge senere, men samme resultat. Har så med jævne mellemrum taget tests, hvor nogle har været bragende negative, mens andre har først været meget svagt posetive, og efter nogle minutter, negativ. Har nu ikke selv taget nogen test siden midt/sidst i marts, da det gør noget så ondt at se det negative resultat. Endelig sidst i april fik jeg endelig modet til at gå til lægen pga manglende menstruation. Jeg kan slet ikke genkende mig egen krop, og det er bare SÅ frustrerende. Han tog så en alm. test, som SELVFØLGELIG var negativ, og han testede mit blodtryk som var i den højere ende (normalt har jeg meget lavt blodtryk), og han spurgte så, om jeg havde ændret min livsstil - hvilket jeg ikke har. Så alle de almindelige årsager til udeblevet mens er udelukket. Han tog så 7 blodprøver! Disse prøver skal testes for div. hormonsygdomme, blodprosent, østrogenniveau m.m.. Skal til lægen for at få svar på alle prøverne 20. maj. Det er uudholdeligt at vente en hel måned alt i alt på at få svar
Jeg er så bange og tænker hele tiden på det værste!!! Tænk hvis jeg ikke kan få børn naturligt!!!
F**K hvor det gør ondt og snør sig sammen inden i mig 
Jeg er så ked af det hver dag
Og jeg er selvfølgelig utrolig glad på mine venners vegne med deres børn, og jeg er såååå spændt til at min bedste veninde skal føde en lille prinsesse til august (hun ved ikke at jeg ved kønnet
), men da jeg så kommer jeg igen bryder jeg sammen i gråd. Ønsket om et barn er så utrolig stort <3 Alt det som mange gravide beskriver om graviditet, træthed, kvalme, ondt i ryggen, halsbrand, ekstra kilo på sidebenene - jeg ville gøre alt for at få lov til at føle det på egen krop!
Til alle jer kvinder, hvor kampen om ønskebarnet er utrolig hård og lang - jeg tager hatten af for jer. Jeg beundrer jer over alle skyer. I er så utrolig stærke og jeg håber virkelig det bedste for jer. Mange af jer (som jeg ofte ser debattere her på baby.dk) er dagligt i mine tanker og jeg følger tæt på jeres tråde om jeres støre kamp. Hvordan kommer I igennem hverdagen? Jeg er altid ked af det og kan græde over ingenting. Jeg kan græde hvis jeg ser en anden græde, hvis jeg ser en lidt sørgelig film, hvis min kæreste skal overarbejde, hvis det er det mindste der går galt, så græder jeg. Jeg skal virkelig kæmpe for at holde tårene tilbage, så at andre ikke skal se, hvor skrøbelig jeg er. Det er helt eksmtremt, så meget mit humør kan svinge - og det er slet ikke meget, der normalt hra været en glad, stærk og tolerant pige.
Min kæreste er en så utrolig støtte, og han håber selvfølgelig på det bedste d. 20. maj. Men jeg gider ikek at kaste alle mine følelser over ham. Så flere gange om dagen føler jeg at jeg skal sprænges pga alle de følelser! 
Undskyld at det blev så langt, men jeg har bare 10000 sprøgsmål, som ingen kan svare på, og jeg har bare brug for at få noget af det hele ud!
Tak fordi I læste med