Hvad ville DU gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Anonym

Anonym skriver:

Min kusine ringede forleden dag .. Hun er blevet gravid, har et barn i forvejen på 1 år, hvor hun ikke er sammen med faderen. Dog har hun fået en ny kæreste, som hun har været sammen med i et par måneder, og ja nu er hun altså gravid.
Hun føler hun står i et stort dilemma, da hun godt kan se at det nok ikke vil hænge sammen, med et barn mere, på det økonomiske plan, og fordi hun og hendes kæreste har været sammen i så kort tid. Kæresten er nyuddannet, men arbejdsløs, og hun skal selv starte på uddannelse efter sommerferien.
Men på den anden side, giver hun udtryk for at hun også har en masse følelser i klemme. Hun føler allerede for dette barn, og som hun ligger det ud ville en abort være et kæmpe nedbrud for hende.
Jeg har tænkt og tænkt, og jeg støtter hende selvfølgelig lige meget hvad hun gør, men jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i hendes tankegang, da jeg jo ikke selv har stået i situationen, så jeg synes det er svært at "rådgive" hende.

Nu er jeg så lidt nysgerrig efter hvad DU ville gøre hvis DU stod i denne situation?

Håber I kan hjælpe mig lidt.
På forhånd tak

Åh jeg bliver rigtig ærgelig over, at trådstarter tit ikke svare når man selv har svaret i tråden.

Har du fået snakket med din kusine? Eller bare et tak for svarene - det er jo ikke for sjov at man sidder og kommentere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh jeg bliver rigtig ærgelig over, at trådstarter tit ikke svare når man selv har svaret i tråden.

Har du fået snakket med din kusine? Eller bare et tak for svarene - det er jo ikke for sjov at man sidder og kommentere..

Nu har jeg haft lidt og se til disse dage, og jeg er ikke sådan en person der bare kaster et svar ud, jeg overvejer og tænker over hvad der bliver skrevet, og hvad jeg selv skal skrive til det.

Jeg har fået snakket med hende - Hun er ked af det, og ved stadig ikke hvad hun skal gøre. Så intet nyt.

Anmeld

10. maj 2010

Sulajma

Noget nyt ?

Du svarede I øvrigt heller ikke på mine spørgsmål, i mit første indlæg i dette emne!

-

Det kommer vel også an på hvordan hun har det med ham den nye, og om hun virkelig elsker ham - for så kunne det da godt lade sig gøre!

Men har de et sted at bo og bor de sammen? - Hvor længe har de været sammen?

Men det aller bedste var nok at hun tænkte lidt på det barn hun har i forvejen og hvis de i forvejen står i en svær situation økonomisk osv. er det nok ikke den bedste tid at sætte et nyt barn til Verden.
OG en uddannelse er jo også en utrolig vigtig ting - også for fremtiden .. h ar hun nogen uddannelse i forvejen?

Anmeld

11. maj 2010

Anonym trådstarter

Sulajma skriver:

Noget nyt ?

Du svarede I øvrigt heller ikke på mine spørgsmål, i mit første indlæg i dette emne!

-

Det kommer vel også an på hvordan hun har det med ham den nye, og om hun virkelig elsker ham - for så kunne det da godt lade sig gøre!

Men har de et sted at bo og bor de sammen? - Hvor længe har de været sammen?

Men det aller bedste var nok at hun tænkte lidt på det barn hun har i forvejen og hvis de i forvejen står i en svær situation økonomisk osv. er det nok ikke den bedste tid at sætte et nyt barn til Verden.
OG en uddannelse er jo også en utrolig vigtig ting - også for fremtiden .. h ar hun nogen uddannelse i forvejen?

De har valgt ikke at få barnet.

Hun har en uddannelse, men skal videruddanne sig her senere i år. Og ja, de bor sammen.

Anmeld

11. maj 2010

Sulajma

Anonym skriver:

De har valgt ikke at få barnet.

Hun har en uddannelse, men skal videruddanne sig her senere i år. Og ja, de bor sammen.

Nå da .. det var da sørgeligt. Hvad fik hende til at tage den beslutning?

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

Sulajma skriver:

Nå da .. det var da sørgeligt. Hvad fik hende til at tage den beslutning?

Det omkring uddannelsen tror jeg.

Anmeld

13. maj 2010

Sulajma

Anonym skriver:

Det omkring uddannelsen tror jeg.

ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.