Min kusine ringede forleden dag .. Hun er blevet gravid, har et barn i forvejen på 1 år, hvor hun ikke er sammen med faderen. Dog har hun fået en ny kæreste, som hun har været sammen med i et par måneder, og ja nu er hun altså gravid.
Hun føler hun står i et stort dilemma, da hun godt kan se at det nok ikke vil hænge sammen, med et barn mere, på det økonomiske plan, og fordi hun og hendes kæreste har været sammen i så kort tid. Kæresten er nyuddannet, men arbejdsløs, og hun skal selv starte på uddannelse efter sommerferien.
Men på den anden side, giver hun udtryk for at hun også har en masse følelser i klemme. Hun føler allerede for dette barn, og som hun ligger det ud ville en abort være et kæmpe nedbrud for hende.
Jeg har tænkt og tænkt, og jeg støtter hende selvfølgelig lige meget hvad hun gør, men jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i hendes tankegang, da jeg jo ikke selv har stået i situationen, så jeg synes det er svært at "rådgive" hende.
Nu er jeg så lidt nysgerrig efter hvad DU ville gøre hvis DU stod i denne situation?
Håber I kan hjælpe mig lidt.
På forhånd tak 
Anmeld