Kagekoner, jeg søger hjælp. Igen igen. Tyvstarter altså.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

ekzunz

Jeg ville ikke lave smørcremen dagen inden. Den skal jo helst være blød når den bliver smurt på kagen, og hvis du laver den idag og sætter den på køl, så skal man jo til at huske at tage den ud i ordentlig tid (sådan noget ville jeg glemme)

Den er rørt sammen på 2 minutter, så lav den lige inden brug...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Mira0911

Znuzke skriver:

Jeg ville ikke lave smørcremen dagen inden. Den skal jo helst være blød når den bliver smurt på kagen, og hvis du laver den idag og sætter den på køl, så skal man jo til at huske at tage den ud i ordentlig tid (sådan noget ville jeg glemme)

Den er rørt sammen på 2 minutter, så lav den lige inden brug...

Okey... Jeg takker for hjælpen...

Anmeld

5. maj 2010

LotteN

Fik du lavet det forskellige fyld?

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Fik du lavet det forskellige fyld?

Jeg er ved at tø jordbærene op...  

Så det går ligeså stille fremad....

Hvornår skal du igang med kagen?

Anmeld

5. maj 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Jeg er ved at tø jordbærene op...  

Så det går ligeså stille fremad....

Hvornår skal du igang med kagen?

uha, spændende. glæder mig til at høre hovrdan det forløber og om du har gode fif til mig

Jamen jeg ved det ikke lige. Venter på produkterne  kommer - og så får vi lige udleveret vores prøveeksamen idag, som skal afl. på mandag - 12 sider, så ved ikke lige hvor meget kagebagning det bliver til, da jeg lige har en halvmarathon over lillebælt også

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

LotteN skriver:

uha, spændende. glæder mig til at høre hovrdan det forløber og om du har gode fif til mig

Jamen jeg ved det ikke lige. Venter på produkterne  kommer - og så får vi lige udleveret vores prøveeksamen idag, som skal afl. på mandag - 12 sider, så ved ikke lige hvor meget kagebagning det bliver til, da jeg lige har en halvmarathon over lillebælt også

Jamen du har da lidt at se til.... Pyha da....

Mon ikke jeg har har nogen fif til dig når jeg er helt færdig...

Glæder mig til at vise billeder frem...

Anmeld

5. maj 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Jamen du har da lidt at se til.... Pyha da....

Mon ikke jeg har har nogen fif til dig når jeg er helt færdig...

Glæder mig til at vise billeder frem...

Ja, er ogs lidt træt af det, når nu jeg har bestilt det kagehalløj... men så er det godt det snart er helligdage og der lige er nogle fridage der

Ja, jeg glæder mig sandelig til at se nogle billeder. har du fået de ting ud har bestilt?

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Ja, er ogs lidt træt af det, når nu jeg har bestilt det kagehalløj... men så er det godt det snart er helligdage og der lige er nogle fridage der

Ja, jeg glæder mig sandelig til at se nogle billeder. har du fået de ting ud har bestilt?

Jeg har fået tingene hjem... Endda sat og studeret det meget nøje...

Ja det bliver dejligt med et par fridage i næste uge...

Anmeld

5. maj 2010

AnnePedersen

det der har hjulpet mig rigtig meget som støtte når man er ny, er at spørge hende herinde der laver kagehæftet om at maile det til dig. deri står alle opskrifter og tips som man kan bruge som ny. derefter kan man selv udvikle.

jeg kan bare ikke huske hvad hendes brugernavn er. men der er en tråd der hedder noget med kagehæftet. hun er den første der skriver der.

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

AnnePedersen skriver:

det der har hjulpet mig rigtig meget som støtte når man er ny, er at spørge hende herinde der laver kagehæftet om at maile det til dig. deri står alle opskrifter og tips som man kan bruge som ny. derefter kan man selv udvikle.

jeg kan bare ikke huske hvad hendes brugernavn er. men der er en tråd der hedder noget med kagehæftet. hun er den første der skriver der.

Jeg ved godt hvem du mener.. Jeg kontakter hende med det samme... Havde jeg slet ikke tænkt på..

Jeg takker mange gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.