Lou87 skriver:
Oki, ja skolen må da ha fyldt meget... Er det sidste år så eller er du nødt til at droppe ud ? Vi har svingende travlt på arbejdet, så det er lidt svært om det er hårdt eller ej.. Man kan jo bedst li der er travlt, så dagen går hurtig - Men synes bare efterhånden det er liiiidt hårdt for kroppen 
Ja nogle gange må man bare finde sig i det 
Jeg tænkte på nu jeg har dig, farver du hår eller kender nogen der har gjort det under graviditet ? Er ved at være træt af uvisheden, mange frisører siger bare man selv må bestemme og der ikk har været nogle beviser mod det er hårfarve der har gjort noget.
Ja det er skam rart nok, at der er noget at lave, så tiden går hurtigere, og da især i en graviditetsperiode.
Der kan tiden bare ikke gå for langsomt..
Ja det er sidste år, så jeg skal til eksamener nu her i slutningen af maj og hele juni stort set, så vi har sørme en hel del at se til nu her, når vi også skal være forældre om en uges tid, forhåbentligt...
Men det går nok. - Med god opbakning fra den yderligere familie, så når vi nok det hele, og med en god afslutning på studier og kæresten der bliver færdigudlært nu her i august, og en ny start som forældre..
Med hensyn til hårfarve.. Ja, jeg har farvet hår, men kun to gange. De to gange jeg har gjort det har været med økologisk hårfarve. (Ja, jeg ved ikke om det gør en forskel, men det er en bekendt der har gjort det) men jeg har det også sådan med sådan noget, at gør man det et par gange, så går det nok. Alting med måde, den regl har jeg levet efter i min graviditet, og lillepigen har det godt, af hvad jordemoderen har sagt. -Hvad skulle frisører gøre?! 
Men havde jeg ikke kendt en der kunne gøre det med økologisk havde jeg gået til en frisør, og ikke bare købt noget i fakta, netto osv.
Så hvis du spørg mig, synes jeg bare du skal få knaldet noget farve i håret
- I forvejen ser man måske ikke så skide sexet ud når man er gravid, så hvis lidt hårfarve kan gøre det, så go for it! 
Marikka 39+0