3D/4D scanning på sjælland ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Lou87

Hej De Damer

Kæresten og jeg er nu i 23 uge, og skal snart til og ha fundet et sted til 3D scanning.. Men vi synes der er meget forskel på priserne når vi kigger på netsider...

Er der nogle erfaringer, gode/dårlige oplevelser med klinikker og priser derude i verden som i vil dele ??

På forhånd tak

Venlige hilsner fra os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

SabrinaR

Jeg vil KLART anbefalde scanningsjordemoderen! De er intet mindre end fantastiske derinde.. Og så får man er helt hav af billeder hehe..

Ej deres kvalitet er virkelig godt.. har også været hos scanningsklinikken der ligger i buen ved hovedbanen, og de ku bare slet ikke leve op til scanningsjordemoderen

Anmeld

4. maj 2010

Lou87

SabrinaR skriver:

Jeg vil KLART anbefalde scanningsjordemoderen! De er intet mindre end fantastiske derinde.. Og så får man er helt hav af billeder hehe..

Ej deres kvalitet er virkelig godt.. har også været hos scanningsklinikken der ligger i buen ved hovedbanen, og de ku bare slet ikke leve op til scanningsjordemoderen

okay - tusind tak

har kigget lidt på den der hedder ultralydsklinikken for gravide som ligger i kbh og hillerød... det er ikk den du mener vel ?

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

Nu har jeg brugt dem i Kolding, men skanningsklinikken.dk kan jeg bestemt ikke anbefale hvis man forventer og få nogen gode billeder med hjem. Godt nok var vores "bare" 2d, men vi kunne intet se på vores billeder, andet end fordi hun havde fortalt os hvad der var hvad..

Men derud over var hun egentlig meget professionel, og vidste hvad hun talte om.. (eller det må jo vise sig, når baby kommer ud, og det viser sig om det er en pige eller dreng) - det skulle meget gerne blive en pige!

Marikka, 38+5, som nok ville vælge et andet sted en anden gang, i hvertfald til 2d..

Anmeld

4. maj 2010

SabrinaR

Lou87 skriver:

okay - tusind tak

har kigget lidt på den der hedder ultralydsklinikken for gravide som ligger i kbh og hillerød... det er ikk den du mener vel ?

Nej det ikke dem - dem kender jeg ikke til

Anmeld

4. maj 2010

Lou87

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nu har jeg brugt dem i Kolding, men skanningsklinikken.dk kan jeg bestemt ikke anbefale hvis man forventer og få nogen gode billeder med hjem. Godt nok var vores "bare" 2d, men vi kunne intet se på vores billeder, andet end fordi hun havde fortalt os hvad der var hvad..

Men derud over var hun egentlig meget professionel, og vidste hvad hun talte om.. (eller det må jo vise sig, når baby kommer ud, og det viser sig om det er en pige eller dreng) - det skulle meget gerne blive en pige!

Marikka, 38+5, som nok ville vælge et andet sted en anden gang, i hvertfald til 2d..

Hej igen du

Ej okay det er jo brandærgeligt, 2d eller 3d, så skal man da helst ku se noget på de billeder... Æv hvor træls (sagt på godt jysk, hehe) Jeg kiggede faktisk på deres hjemmeside også, men har streget dem nu.. Tak  Kigger også på ultralydklinikken . dk ... de ser også ok profesionelle ud.

Hvor misunder jeg dig dog din barsel, smiler.. ser frem til min! Har dog heldigvis to ugers ferie nu

Anmeld

4. maj 2010

Lou87

SabrinaR skriver:

Nej det ikke dem - dem kender jeg ikke til

Nå oki - ingen stempel på dem endnu så

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

Lou87 skriver:

Hej igen du

Ej okay det er jo brandærgeligt, 2d eller 3d, så skal man da helst ku se noget på de billeder... Æv hvor træls (sagt på godt jysk, hehe) Jeg kiggede faktisk på deres hjemmeside også, men har streget dem nu.. Tak  Kigger også på ultralydklinikken . dk ... de ser også ok profesionelle ud.

Hvor misunder jeg dig dog din barsel, smiler.. ser frem til min! Har dog heldigvis to ugers ferie nu

Det var så lidt.. De andre klinikker du skriver, kender jeg ikke,  så dem må du nok forhører dig om ved nogen af de andre.

Nyder barselen, gør jeg bestemt ikke. Det er kun min 2. barselsdag, og jeg KEDER mig SÅ meget. Jeg kan bare ikke slappe af, og ja, jeg synes rent ud sagt at det er røv sygt.. Men ja, jeg længtes også efter den inden jeg kom hertil Så hvis jeg kommer til at gå 14 dage over tid, så dør jeg af kedsomhed..

Det lyder da dejligt med noget ferie, hvis man er til det der med at slappe af!

Anmeld

4. maj 2010

mortilfreja

gå ind på barnivente.dk det er min veninde der starter klinik op og hun er rigtig go og ikke særlig dyr.. Held og lykke

Anmeld

4. maj 2010

Low

SabrinaR skriver:

Jeg har godt nok ikke prøvet scanningsklinikken men ellers vil jeg give dig helt ret  

scanningsjordemoderen.dk er bare super synes jeg. De var rigtig søde ved mig og vi fik lov til at komme op 3 gange uden ekstra betaling fordi vores lille knægt lå på en måde der gjorde at billederne ikke blev så gode. De kan klart anbefales. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.